arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۷

آمریکا: تحریم های نفتی ایران تا سال 2020 ادامه خواهد داشت

وزارت انرژی ایالات متحده اعلام کرد که تحریم های آمریکا علیه بخش نفت ایران، که توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ اعمال شده، حداقل تا پایان سال 2020، ادامه یابد. بر اساس گزارش منتشر شده توسط اداره اطلاعات انرژی وزارت انرژی ایالات متحده در روز سه شنبه، این تحریم ها برای دوره 2019-2020 اعمال خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمریکا: تحریم های نفتی ایران تا سال 2020 ادامه خواهد داشت

معافیت های موقت از اقدامات تحریم ها علیه ایران برای برخی کشورها پس از انقضای ان در ماه مه سال جاری تمدید نخواهد شد.

وزارت انرژی ایالات متحده اعلام کرد که حداقل تا پایان سال 2020 تحریم ها علیه ایران ادامه پیدا می کند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت انرژی ایالات متحده اعلام کرد که تحریم های آمریکا علیه بخش نفت ایران، که توسط رئیس جمهور دونالد ترامپ اعمال شده، حداقل تا پایان سال 2020، ادامه یابد. بر اساس گزارش منتشر شده توسط اداره اطلاعات انرژی وزارت انرژی ایالات متحده در روز سه شنبه، این تحریم ها برای دوره 2019-2020 اعمال خواهد شد.

وزارت انرژی همچنین پیش بینی کرده است که معافیت های موقت از اقدامات تحریم ها علیه ایران برای برخی کشورها پس از انقضای ان در ماه مه سال جاری تمدید نخواهد شد.

این گزارش می گوید: اداره اطلاعات انرژی بر این عقیده است که تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران حداقل تا پایان دوره پیش بینی شده ادامه خواهد داشت.

وزارت انرژی ایالات متحده یادآور می شود: "علاوه بر این، انتظار می رود که استثنائات ایجاد شده برای هشت کشور که امکان خرید نفت ایران را دارند، پس از ماه مه 2019 تمدید نخواهد شد."

بر اساس این گزارش، تا دسامبر 2018، تولید نفت ایران در مقایسه با سه ماهه اول سال 2018 بیش از یک میلیون بشکه کاهش یافته است.

نظرات بینندگان