arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۴۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۷

برداشت میلیونی با کپی کردن کارت‌های بانکی

رییس پلیس فتا تهران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت میلیونی از حساب طعمه‌هایش می‌کرد، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رییس پلیس فتا تهران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت میلیونی از حساب طعمه‌هایش می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی، در این باره اظهار کرد: طی روزهای گذشته مرد جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران، شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب بانکی‌اش طرح کرد که در پی آن، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران پلیس فتا برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند که این شاکی در خیابان 17 شهریور زندگی می‌کند، بدون اینکه کارت بانکی‌اش را در اختیار کسی قرار دهد از حسابش 10 میلیون تومان برداشت شده است. همچنین در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که نزدیک به 100 میلیون تومان از حساب سه مرد دیگر نیز بدون اینکه کارت بانکی و رمز کارت‌هایشان را در اختیار کسی قرار دهند پول برداشت شده است.

رییس پلیس فتا تهران عنوان کرد: با توجه به حساس بودن پرونده، تیم کارشناسی ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که پول‌ها به حساب مرد جوانی به نام مهدی واریز شده است.
وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه مهدی در میدان قزوین توسط ماموران اظهار کرد: در این مرحله ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و در زمان دستگیری وی مشخص شد این فرد چندی قبل به دلیل سرقت دستگیر شده و به زندان منتقل شده است.
سرهنگ کاظمی ادامه داد: متهم به دستور مقام قضایی از زندان به پلیس فتا تهران منتقل و در تحقیقات از وی مشخص شد که این فرد با استفاده از دستگاه اسکیمر در یک مغازه سوپرمارکت کارت‌های بانکی طعمه‌هایش را کپی کرده و سپس از حساب‌هایشان برداشت میلیونی می‌کرده است.

وی افزود: در حال حاضر نیز متهم برای ادامه مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
1
چه مسخره... یعنی اینقد امنیت کارتهای بانکی پایینه؟؟؟؟
نظرات بینندگان