arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۴۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۷

پنس: نیروهایمان را به خانه باز می‌گردانیم/ حکومت خلیفه فرو ریخته و داعش شکست خورده است

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا گفت: ما نیروهای خود را به خانه باز می‌گردانیم. حکومت خلیفه فرو ریخته و داعش شکست خورده است. پنس از سفرای آمریکا در سرتاسر جهان خواست تا به محل ماموریت خود بازگشته و به دوستان و دشمنان بگویند که "آمریکا به عرصه جهانی بازگشته" تا منافع آمریکا را به پیش ببرد و ما اینجا هستیم تا بمانیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

معاون رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت که نیروهای آمریکایی به خانه باز خواهند گشت.

به گزارش فارس، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه گفت: ما نیروهای خود را به خانه باز می‌گردانیم. (حکومت) خلیفه فرو ریخته و داعش شکست خورده است.

وی که در جمع سفرای آمریکا در محل وزارت امور خارجه صحبت می‌کرد، از آنها خواست تا به متحدان آمریکا اطمینان دهند که دولت با وجود آنکه به دنبال ساخت دیوار در مرز جنوبی است اما همچنان از مهاجرت قانونی حمایت می‌کند.

معاون رئیس جمهور آمریکا از سفرای این کشور در سرتاسر جهان خواست تا به محل ماموریت خود بازگشته و به دوستان و دشمنان بگویند که "آمریکا به عرصه جهانی بازگشته" تا منافع آمریکا را به پیش ببرد و ما اینجا هستیم تا بمانیم.

وی افزود: «ما با حمایت کنگره به دنبال نوسازی ارتش و نیروی هسته‌ای و همچنین ایجاد نیروی فضایی هستیم. ما به دنبال ایجاد قدرتمندترین ارتش در طول تاریخ هستیم.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
3
یا این دروغ می گه یا اردوغان! شاید هم هر دو ! و یا همه با هم دروغ میگن؟
نظرات بینندگان