arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۷

دژاگه: فشار روی عراق بود و استراتژی خودمان را پیاده کردیم/بازی 90 دقیقه دست‌مان بود

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: در مرحله بعد بازی‌ها سخت می‌شوند، اما ما باید نشان بدهیم چه تیمی هستیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دژاگه: فشار روی عراق بود و استراتژی خودمان را پیاده کردیم/بازی 90 دقیقه دست‌مان بوداشکان دژاگه در پایان بازی ایران و عراق گفت: خدا را شکر در گروه اول شدیم و این از همه چیز برای ما مهم‌تر است، بدون گل خورده و ۷ گل زده به مرحله بعدی رفتیم، امروز سعی کردیم بازی را ببریم، اما به هر حال اتفاق می‌افتد که توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. البته فشار روی ما نبود و بیشتر روی عراق بود، آنها باید بازی را می‌بردند، اما فکر می‌کنم نود دقیقه بازی در دست ما بود. 

دژاگه در مورد اینکه کی‌روش در نشست خبری پس از بازی اعلام کرد هدف ما این بود که عقب بنشینیم و توپ را به عراق بدهیم تا روی ضدحملات کار کنیم، گفت: چرا باید در این بازی ریسک کنیم و حمله کنیم؟ سعی کردیم بازی را کنترل کنیم عراق جلو بیاید، فشار روی آنها بود، فکر کنم این را خوب انجام دادیم، این استراتژی ما بود و خدا را شکر همان چیزی که می‌خواستیم اتفاق افتاد. 

دژاگه در مورد اینکه در مرحله بعد بهتر است با کدام تیم بازی کنیم، گفت: واقعا نمی‌دانم،‌ ما سعی کردیم اول شویم تا در بازی بعد راحت‌تر باشیم، البته بازی آسان وجود ندارد، در مرحله بعد تمام تیم‌ها می‌آیند که بجنگند و بازی‌ها سخت می‌شود، اما فکر می‌کنم هر تیمی بیاید، ما باید از دقیقه اول نشان بدهیم چه تیمی هستیم و ان‌شاءاللهبتوانیم به مرحله بعد نیز صعود کنیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان