arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۷

خدمات ویژه اپل برای سالمندان در راه است / از مراقبت های پزشکی تا توسعه ساعت هوشمند

اپل در حال مذاکره با برنامه های خصوصی «مراقبت پزشکی » است تا این برنامه ها را برای افراد سالخورده اجرایی کند. با کمک این برنامه ها افراد بالای 65 سال تحت مراقبت جدی قرار می گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپل در حال مذاکره با برنامه های خصوصی «مراقبت پزشکی » است تا این برنامه ها را برای افراد سالخورده اجرایی کند. با کمک این برنامه ها افراد بالای 65 سال تحت مراقبت جدی قرار می گیرند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اپل در حال مذاکره با چندین برنامه مراقبت پزشکی است تا این سیستم ها را وارد ساعت های هوشمند خود کند و در نتیجه این برنامه ها روی مچ دست میلیون ها نفر از افراد بالای 65 سال قرار گیرند.

کارشناسان بهداشتی می گویند که این کار برای اپل بسیار مهم است، زیرا می تواند با کمک این برنامه ها مانع از ویزیت های کلان پزشکی یا بستری شدن در بیمارستان شود.

اپل پیش از این  قرارداد خود را با غول های بیمه Aetna و United Healthcare در مورد تامین  هزینه های ساعتهای هوشمند پزشکی امضا کرده است.

اپل در حال مذاکره با حداقل سه برنامه خصوصی برای توسعه این طرح ها برای افرادی است که بالای 65 سال سن دارند و می توانند از این محصول به عنوان یک ردیاب بهداشتی استفاده می شود.

بیمه گران در حال بررسی شیوه تخصیص هزینه های خرید این دستگاه برای افرادی هستند که نمی توانند از پس هزینه های خرید این محصول بربیایند. آخرین نسخه ساعت های هوشمند اپل شامل بیشترین ویژگی های بهداشتی از قبیل تشخیص سقوط و الکتروکاردیوگرام برای اندازه گیری ریتم قلب است و با نرخ حداقل 399 دلار فروخته می شود که بسیاری از افراد سالخورده می توانند از آن بهره مند شوند.

کارشناسان بهداشتی می گویند که این اقدام در سال جدید می تواند یک رویای بی نظیر را برای سالمندان محقق کند. این موضوع یک بازار ایده آل برای ساعت های اپل  نیز خواهد بود.

حدود 19 میلیون سالخورده به این نوع بیمه ها نیاز خوادهند داشت و پرداخت های دولت باعث انعطاف بیشتری برای بیمه گران می شود .شرکت هایی مثل فیت بیت نیز برای کار با بیمه تلاش می کنند اما مدیران بیمه می گویند که احتمالا  با اپل کار می کنند.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، در مصاحبه ای که هفته گذشته با سی ان بی سی انجام داد گفت که فناوری های بهداشتی در آینده برای شرکت اپل اهمیت بسزایی خواهد داشت.

 

 

نظرات بینندگان