arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۷

سرمایه گذاری های پیاپی آمازون در هند ادامه دارد / از ایجاد صدها موقعیت شغلی جدید تا برنامه های 5 میلیارد دلاری

آمازون  قصد دارد موقعیت های شغلی خود را در هند افزایش دهد. آمازون در حال حاضر دارای 660 موقعیت شغلی در بنگلور است که دومین شهر  مهم برای شرکت آمازون در سراسر جهان پس از سیاتل است. جالب است بدانید حیدرآباد هند نیز در جایگاه هشتم اهمیت برای آمازون قرار دارد، چرا که 450 موقعیت شغلی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمازون  قصد دارد موقعیت های شغلی خود را در هند افزایش دهد. آمازون در حال حاضر دارای 660 موقعیت شغلی در بنگلور است که دومین شهر  مهم برای شرکت آمازون در سراسر جهان پس از سیاتل است. جالب است بدانید حیدرآباد هند نیز در جایگاه هشتم اهمیت برای آمازون قرار دارد، چرا که 450 موقعیت شغلی دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری نگاهی به تعداد فرصت های شغلی موجود در هند از سوی آمازون نشان می دهد که حتی با وجود برخی تغییر قوانین شغلی در هند، باز هم آمازون مایل است در هند فعال باشد.

البته شاید این رفتار آمازون را بتوان یک پیشگیری مهم دانست چرا که با توجه به محدودیت های جدید دولتی هند به زودی می تواند یک بازار با گارد بسته برای آمازون باشد. اما این کمپانی توسعه خود در هند را بر اساس معیار فرصت های شغلی حفظ می کند.

هند به طور سنتی یک بازار جذاب برای استعدادهای فناوری اطلاعات و خدمات پس از فروش به مشتریان است و امازون در این میان نقشی قابل توجه دارد. به عنوان مثال، از فرصت های شغلی موجود در بنگلور، 194  شغل به طور مشخص مختص "آمازون هند" است، از جمله 65 موقعیت خرده فروشی و 24 نقش در بازار.

اعداد شغلی، واضح ترین نشانه ای از تمرکز مداوم آمازون بر هندوستان است، حتی با توجه به مقررات جدیدی که می تواند کسب و کار آمازون را در کشور هند به چالش بکشد. قوانین جدید، طی ماه گذشته  اعلام شده اند و در تاریخ 1 فوریه به اجرا در می آیند، قوانینی که احتمالا مانع  از فروشندگان آنلاین خارجی مثل آمازون  می شوند و تلاش دارند با ارائه تخفیف ویژه و معاملات منحصر به فرد بومی و اعمال تعرفه های سنگین برای شرکت های خارجی از حضور آنها در هند شوند.

آمازون با هدف حفظ موقعیت شغلی خود در هند، تا کنون حدود 5 میلیارد دلار به بازار هند عرضه کرده است، در حالی که گزارش شده است که این شرکت قصد دارد برای سرمایه گذاری 2 میلیارد دلار دیگر نیز در آمازون هند سرمایه گذاری کند. آمازون همچنین در فضای آفلاین هند نیز موفق است و سهام  قابل توجهی را در فروشگاه های زنجیره ای سرشناس هند مثل استاپ شاپ خریداری کرده است.

البته ، آمازون در حال نبرد شدید با رقبایی مثل فلیپ کارت هم هستند که زیرمجموعه ای است از والمارت. انتظار می رود که هند تا سال 2020 تا 72 میلیارد دلار بازار تجارت الکترونیک رشد کند، رقمی که 2 برابر بیشتر از رشد  32.7 میلیارد دلار سال گذشته است.

سخنگوی آمازون در بیانیه ای اعلام کرد که  آمازون هند را به عنوان یک مکان با  "استعداد قوی تجاری" می بیند و در حال حاضر ارزیابی تغییرات قانون جدید  است تا بهترین تصمیم ها را در این زمینه اتخاذ کند.

 در هند، خرده فروشان خارجی آنلاین مجاز به فروش محصولات خود به تنهایی نیستند. درواقع شرکت های خارجی مانند آمازون تنها به واسطه مشارکت یا خرید سهام قابل توجهی از فروشگاه های محلی قادر به ارائه تخفیف های تیز و معاملات منحصر به فرد در بازار هستند.

 

 

نظرات بینندگان