arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۷

سرلشکر موسوی: ارتش و سپاه تا نابودی اسراییل دست از دست هم در نمی‌آورند

فرمانده کل ارتش گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، رژیم نجس صهیونیستی، منافقین روسیاه و بد سابقه جنایتکار که بدتر از داعشی ها هستند، باید بفهمند ملت بزرگ ایران دست از اسلام بر نمی دارد.دشمنان ما با تمام قوا می‌خواهند بین نیروهای مسلح و ارتش و سپاه تفرقه بیاندازند و با مطرح کرد تفاوت بودجه ارتش و سپاه و دیگر مسائل، در صددند تا وحدت نیروهای مسلح را خدشه دار کنند اما آن ها به یاری خداوند کور خواهند شد که ارتش و سپاه دست از دست همدیگر بردارند تا زمانی که توطئه های آمریکا را سرکوب کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه تا اضمحلال رژیم صهیونیستی ارتش و سپاه دست از دست یکدیگر بر نخواهند داشت گفت: در فضای مجازی هم، دشمنان انقلاب اسلامی باید قدرت مدافعان انقلاب و اسلام را ببینند و دچار رعب و وحشت شوند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین گردهمایی بسیجیان کوی های سازمان با رویکرد فضای مجازی که در مرکز پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی برگزار شد، با اشاره به شروع جنگ تحمیلی در سال 59 و تجاوز دشمن بعثی به بخش‌های قابل توجهی از خاک کشورمان، گفت: در شرایطی که کشورمان آمادگی کافی نداشت، یک مرتبه با توان قابل توجهی از سوی دشمن حمایت شده توسط شرق و غرب مواجه شد و تعدادی از شهر های ما محاصره و یا به اشغال خود درآمد، در چنین شرایطی ارتش و سپاه رو به روی دشمن ایستاده و دشمن تا بن دندان مسلح را بیرون انداختند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به دعوت امام راحل از عموم مردم برای تشکیل بسیج و حضور در جبهه‌های جنگ، افزود: امام با دعوت از بسیج، معجزه بزرگ را نشان دادند، که از نوجوان ۱۳ ساله تا پیرمرد و کهن‌سال، همدوش با ارتش و سپاه در بخش‌های محتلف جبهه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه از چندین سال قبل دشمن در پی ناکامی در جنگ سخت، وارد عرصه جنگ نرم و نیمه سخت شده است، گفت: هم اکنون نیز بسیج باید به میدان بیاید تا دشمن را از فضای فکری و اعتقادی کشور بیرون کند.

امیر موسوی در این راستا تصریح کرد: هشدارهای مقام معظم رهبری درباره توجه به فضای مجازی و اقدامات دشمن مثمرثمر بوده اما هنوز در این عرصه با تمام توان وارد نشدیم.

فرمانده کل ارتش با دعوت از اقشار مختلف مردم برای فعالیت و نبرد با دشمن در عرصه فضای مجازی، افزود: خرمشهرهای ما در محاصره است، همه باید آماده باشیم. باید دشمنِ فضای مجازی را از مرزهای فکری خانواده‌ها بیرون بریزیم. در گذشته مقابل استکبار شرق و غرب ایستادیم و الان هم می توانیم در فضای مجازی دشمن را سرکوب کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: فضای مجازی فوق‌العاده پیچیده است اما مبارزه با آن به این سختی که فکر می کنیم، نیست. دشمن چندین هدف را دنبال می‌کند که مهمترین آن‌ها ایجاد شبهه در موفقیت انقلاب اسلامی، ایجاد شبهه در برتری نظام اسلامی، ایجاد شبهه در کارآمدی و برتری ولایت فقیه بر هر نظامی است. بنابراین دفاع از اسلام، مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه آتش به اختیار است.

امیر موسوی یادآور شد: ممکن است شبهه ای وارد کنند که به ظاهر پاسخگویی به آن کار پیچیده ای است اما با تاسی به فرهنگ عاشورا، ما هرگز دست از دین مان بر نخواهیم داشت و در فضای مجازی دشمنان انقلاب اسلامی باید قدرت مدافعان انقلاب و اسلام را ببینند و دچار رعب و وحشت شوند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، رژیم نجس صهیونیستی، منافقین روسیاه و بد سابقه جنایتکار که بدتر از داعشی ها هستند، باید بفهمند ملت بزرگ ایران دست از اسلام بر نمی دارد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش و سپاه تا سرکوبی توطئه های آمریکا و اضمحلال رژیم صهیونیستی دست از دست یکدیگر بر نخواهند داشت خاطرنشان کرد: دشمنان ما با تمام قوا می‌خواهند بین نیروهای مسلح و ارتش و سپاه تفرقه بیاندازند و با مطرح کرد تفاوت بودجه ارتش و سپاه و دیگر مسائل، در صددند تا وحدت نیروهای مسلح را خدشه دار کنند اما آن ها به یاری خداوند کور خواهند شد که ارتش و سپاه دست از دست همدیگر بردارند تا زمانی که توطئه های آمریکا را سرکوب کنند.

امیر موسوی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از توطئه های دیگر دشمن این است که با انواع حیله‌ها، روحیه ارتشی ها را تضعیف کنند. ولی مطمئن باشند که ارتش قدرتمند اسلامی در هر عرصه ای که این کشور، نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری نیاز داشتند، جانش را در کف دستش گذاشته و بی توقع در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کرده و خواهد کرد.

نظرات بینندگان