arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۷

وزیر اطلاعات: اقدامات ضدامنیتی اشرار همواره خنثی شده است/ لزوم ایجاد بازارچه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی

علوی وزیر اطلاعات گفت: هم‌اکنون تمامی اشرار و ضد انقلاب، توان خود را برای انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور بسیج کرده اما بسیاری از اقدامات آنان خنثی شده است.با توجه به همسایگی استان با سه کشور، بنابراین استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی ضروری بوده هر چند که در دولت نیز به این امر توجه ویژه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر اطلاعات گفت: هم‌اکنون تمامی اشرار و ضد انقلاب، توان خود را برای انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور بسیج کرده اما بسیاری از اقدامات آنان خنثی شده است.

به گزارش فارس، حجت الاسلام سیدمحمود علوی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: همدلی و همگرایی کنونی بین دستگاه‌های امنیتی با وجود اینکه دشمنان اسلام توطئه‌های بسیاری برای آسیب به کشور تدارک دیده بودند کم‌نظیر بوده ؛‌هر چند که همه توطئه‌های استکبار همواره نقش بر آب شده است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون تمامی اشرار و ضد انقلاب، توان خود را برای انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور بسیج کرده اما بسیاری از اقدامات آنان خنثی شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دین مبین اسلام، امنیت، معیشت، کرامت و عدالت را برای همه افراد جامعه اسلامی می‌داند، گفت: این امر در سیره بزرگان دین در برهه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: چنانچه براساس آموزه‌های اسلامی وارد این عرصه شده و وحدت و همدلی خود را ارتقاء بخشیم، می‌توان ضمن پشت سر گذاشتن تحریم‌ها، دشمن را در این عرصه نیز ناکام گذاشت.

علوی به مرزی بودن آذربایجان‌غربی اشاره کرد و افزود: با توجه به همسایگی استان با سه کشور، بنابراین استفاده از ظرفیت بازارچه‌های مرزی ضروری بوده هر چند که در دولت نیز به این امر توجه ویژه شده است.

نظرات بینندگان