arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساخت خانه برای بی خانمان ها توسط مایکروسافت تا ادامه رکوردزنی های بازی«فورتنایت»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مایکروسافت قصد دارد 500 میلیون دلار برای ساخت خانه در سیاتل هزینه کند. این اقدام با هدف کمک به بی خانمانهای سیلیکون ولی انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

از زمان تعطیلی دولت ایالات متحده تا کنون رکورد ناامنی سایبری دستگاه های مرتبط با دولت شکسته شده است. درواقع هکرها با کمترین تلاش می توانند در زیرساخت های دولت ایالات متحده نفوذ کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اهل بازی های دیجیتال باشید یا نه احتمالا حداقل یک بار نام بازی فورتنایت را شندیه اید. این بازی را می توان یکی از پولسازترین و موفق ترین بازی های جهان دانست چرا که بر اساس گزارشها تنها 2.5 میلیارد دلار در سال 2018 کسب کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل در حال مذاکره با برنامه های خصوصی «مراقبت پزشکی » است تا این برنامه ها را برای افراد سالخورده اجرایی کند. با کمک این برنامه ها افراد بالای 65 سال تحت مراقبت جدی قرار می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آمازون  قصد دارد موقعیت های شغلی خود را در هند افزایش دهد. آمازون در حال حاضر دارای 660 موقعیت شغلی در بنگلور است که دومین شهر  مهم برای شرکت آمازون در سراسر جهان پس از سیاتل است. جالب است بدانید حیدرآباد هند نیز در جایگاه هشتم اهمیت برای آمازون قرار دارد، چرا که 450 موقعیت شغلی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیرعامل اپل؛ تیم کوک می گوید در حال حاضر مرزهای حریم خصوصی کاربران نامرئی است و در نتیجه "اقتصاد سایه" در حال ربودن اطلاعات کاربران است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک نقض اطلاعاتی گسترده باعث شده که حساب ایمیل 773 میلیون نفر در معرض سوء استفاده قرار گیرد. در کنار این نقض گسترده بالغ بر 21 میلیون رمز عبور نیز هک شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان