arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۷

چگونه ژاپنی ها در نسل جدید  قد بلند تر از نسل قدیم شده اند؟

نگاهی به قد و هیکل ژاپنی های امروزی نشان می دهد آن ها نسبت به نسل قدیمی قدبلند تر هستند. اما این موفقیت چگونه رخ داده است؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نگاهی به قد و هیکل ژاپنی های امروزی نشان می دهد آن ها نسبت به نسل قدیمی قدبلند تر هستند. اما این موفقیت چگونه رخ داده است؟

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، نسل جدید ژاپنی ها از تکنیک هایی برای بلند قد شدن استفاده کرده اند که کمک کرده نسبت به قدیمی ها هیکلی مناسب تر داشته باشند و نسبت به رنج قد جهانی نیز پیشرفت هایی قابل ملاحظه را تجربه کنند.اما چگونه؟

اصلاح ساختار تغذیه

ژاپنی های نسل جدید برای تغذیه خود اهمیت بسزایی قائل هستند. آنان برای اصلاح ساختار قد فرزندان خود بیش از گذشته از کلسیم، مکمل های غذایی و البته انواع ویتامین ها استفاده می کنند، در مدارس ژاپنی ها خبری از خوراکی های ناسالم نیست و کلسیم بخش مهمی از تغذیه کودکان را تشکیل می دهد.

خواب کافی

ژاپنی ها اهمیت زیادی برای خواب کافی قائل هستند و به فرزندان خود اجازه نمی دهند ساعات طولانی را صرف بیداری شبانه کنند. خواب کافی کمک می کند فرزندان ژاپنی ها بهتر قد بکشند و وزن بگیرند.

چگونه ژاپنی ها در نسل جدید  قد بلند تر از نسل قدیم شده اند؟

ورزش و تحرک

شاخص های تحرک کودکان ژاپنی نسبت به همنسلان آمریکایی بسیار بالاتر است. ژاپنی ها از سنین پایین فرزندان خود را در کلاس های ورزشی ثبت نام می کنند و در نتیجه باعث می شوند فرزندانشان بهتر رشد کنند و قد بکشند.

 

عدم مصرف فست فودها و مواد قندی

کودکان ژاپنی نسبت به همسالان آمریکایی خود  بسیار کمتر فست فود و مواد قندی می خورند. اغلب کودکان ژاپنی اهل مصرف ماهی و پروتئین های سالم گیاهی و روغن های طبیعی هستند. این نوع تغذیه به رشد قد مناسب آنها کمک می کند.

توجه به تغذیه مادران باردار

توجه به تغذیه مادران باردار نسبت به نسل قبلی کودکان ژاپنی پیشرفت قابل توجهی داشته و مادران باردار بیش از گذشته تحت غربالگری پیشرفته قرار دارند.

 

به طور کلی ژاپنی ها برای رشد قد کودکان خود برنامه ای بلند مدت متشکل از ورزش و رژیم غذایی طراحی کرده اند و اهمیت زیادی به شاخص های رشد فرزندان خود می دهند. آنها برای رشد قد فرزندان خود در نسل های بعدی شیوه های متعددی را با یکدیگر آمیخته اند.  

 

نظرات بینندگان