arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۷

گفت‌وگوی نخست‌وزیر رومانی و نتانیاهو بر سر نفوذ ایران در سوریه

نخست‌وزیر اسرائیل با نخست‌وزیر رومانی بر سر آنچه که "تمایلات ایران در منطقه" خوانده شد، بحث و گفت‌وگو کرد. دفتر نتانیاهو همچنین مدعی شد که نخست‌وزیران بر سر آنچه که "تمایلات ایران در منطقه و تلاش‌هایش برای نفوذ نظامی در سوریه" خوانده شد، بحث و گفت‌وگو کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گفت‌وگوی نخست‌وزیر رومانی و نتانیاهو بر سر نفوذ ایران در سوریه

نخست‌وزیر اسرائیل با نخست‌وزیر رومانی بر سر آنچه که "تمایلات ایران در منطقه" خوانده شد، بحث و گفت‌وگو کرد.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی با اشاره به دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فیوریکا دانسیلا، نخست‌وزیر رومانی در صفحه توییتری خود نوشت: نخست وزیر بنامین نتانیاهو و دانیلا، نخست‌وزیر رومانی بر سر تحکیم روابط دوجانبه در حیطه‌های مختلف به بحث پرداختند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که نخست‌وزیران بر سر آنچه که "تمایلات ایران در منطقه و تلاش‌هایش برای نفوذ نظامی در سوریه" خوانده شد، بحث و گفت‌وگو کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، ادعای حضور نظامی ایران در سوریه به‌طور مرتب از سوی صهیونیستی تکرار می‌شود. مقامات کشورمان همواره تاکید کرده‌اند حضور ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت مشروع دمشق بوده است.

مقامات روس و سوریه نیز بارها خاطر نشان کرده‌اند که ایران به درخواست دمشق و برای مقابله با تروریسم در سوریه حضور داشته و این حضور، مطابق با قوانین بین‌المللی است.

انتهای پیام

نظرات بینندگان