arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

جديدترين تصوير از معتمدآريا در «جان دار»

جديدترين تصوير از فاطمه معتمدآريا در فيلم «جان دار» بعنوان يكى از غايبان بزرگ بخش سوداى سيمرغ منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

جديدترين تصوير از فاطمه معتمدآريا در فيلم «جان دار» بعنوان يكى از غايبان بزرگ بخش سوداى سيمرغ منتشر شد.

به گزارش مشاور رسانه اى پروژه، صداگذارى و ساخت موسيقى فيلم سينمايى «جان دار» به كارگردانى حسين اميرى دومارى و پدرام وراميرى، بعنوان يكى از مهمترين آثار بخش نگاه نو سى و هفتمين جشنواره فيلم فجر به پايان رسيده و فيلم بزودى آماده نمايش شده و نسخه پايانى آن به دفتر جشنواره خواهد رسيد.

فاطمه معتمدآريا كه تصويرى جديد از حضور او منتشر شده است، در اين فيلم نقشى متفاوت را بر عهده دارد و بازيگران برجسته ديگرى چون حامد بهداد، باران كوثرى، جواد عزتى، مسعود كرامتى، على شادمان، گيتى قاسمى و اميراحمد قزوينى در اين اثر به ايفاى نقش پرداخته اند و همين تركيب بازيگران و نقش آفرينى هاى درست، يكى از امتيازهاى برجسته «جان دار» است كه فضايى باورپذير و مهيج را براى مخاطب ايجاد كرده است.

به گزارش «انتخاب»،«جان دار» يكى از ١٠ فيلم بخش «نگاه نو» سى و هفتمين جشنواره فيلم فجر است كه برخلاف انتظارات رسانه ها و تعدادى از منتقدان به بخش سوداى سيمرغ راه نيافت و برخى رسانه هاى آگاه از كيفيت و جنبه هاى مثبت فيلم، نسبت به غيبت اين اثر در سوداى سيمرغ واكنش نشان دادند و از آن بعنوان غايب بزرگ بخش سوداى سيمرغ نام بردند.

فيلمى كه گفته مى شود اگر در بخش سوداى سيمرغ جشنواره حضور داشت، در بخش هاى بسيارى از جمله فيلمنامه، كارگردانى، بازيگرى، فيلمبردارى، تدوين، گريم، طراحى صحنه و ... مى توانست شانس بالايى براى قرار گرفتن در فهرست نامزدها و دريافت جايزه داشته باشد و بعنوان پديده اين دوره از آن ياد شود.

نظرات بینندگان