arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۷

دژاگه: انگیزه های زیاد عمان می تواند بسیار خطرناک باشد

«اشکان دژاگه» هافبک تیم ملی ایران معتقد است تیمش در مرحله یک هشتم جام ملت های 2019 آسیا، برابر عمان بازی سختی را پیش رو دارد چرا که این تیم با انگیزه هایی زیادی به مرحله یک هشتم صعود کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دژاگه: انگیزه های زیاد عمان می تواند بسیار خطرناک باشد

«اشکان دژاگه» هافبک تیم ملی ایران معتقد است تیمش در مرحله یک هشتم جام ملت های 2019 آسیا، برابر عمان بازی سختی را پیش رو دارد چرا که این تیم با انگیزه هایی زیادی به مرحله یک هشتم صعود کرده است.

تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز شنبه نوشت: تیم ملی عمان پس از صعود به مرحله حذفی جام ملت های آسیا برای نخستین بار از انگیزه های بالایی برخوردار است و به اعتقاد دژاگه، آنها می توانند در مسیر فتح چهارمین عنوان قهرمانی آسیایی تیم ملی ایران، بسیار خطرناک باشند.

کاپیتان تیم ملی ایران در این باره اظهار داشت: فکر می کنم بازی سختی در انتظارمان است، در ادامه راه تمام تیم های بسیار پر انگیزه هستند؛ در گذشته با عمان چندین بار بازی کرده ایم. آنها تیم خوبی هستند.

وی ادامه داد: تنها باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم، باید قادر باشیم تا از همان دقیقه ابتدایی به آنها فشار آوریم چرا که این تنها راه پیروزی است.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز ادامه داد: به اعتقاد من عمان با انگیزه زیادی پا به میدان می گذارد؛ آنها مقابل ژاپن و ازبکستان بازی خوبی ارائه دادند با این وجود، تیم ما هم قدرتمند است و ما این موضوع را ثابت کرده ایم؛ نبرد تازه ای پیش روی ما است و دیگر در مرحله گروهی نیستیم بنابراین باید آن را جدی گرفته و با اتحاد نهایت تلاش خود را برای پیروزی انجام دهیم.

دژاگه در 2 دیدار نخست مرحله گروهی تیمش 90 دقیقه به میدان رفت اما در بازی مقابل عراق استراحت کرد و تنها در 10 دقیقه پایانی وارد زمین شد اما در طول مسیر به مثابه صخره تیم ملی ایران بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه تا اینجای کار، هم برای من خوب بوده و هم برای تیم؛ در یکی 2 سال اخیر با مصدومیت های زیادی مواجه بودم اما خوشحالم که همچنان در تیم هستم و از هم تیمی هایم بابت حمایتشان تشکر می کنم.

کاپیتان تیم ملی ایران که در انهدام پنج بر صفر یمن در بازی افتتاحیه، یکی از گل های کشورش را به ثمر رساند، می گوید خاطرات شکست مرحله یک چهارم تورنمنت سال 2015 مقابل عراق همچنان باعث رنجش و آزار او است.

وی در این خصوص افزود: هنوز گاهی به آن (شکست) فکر می کنم و همچنان آن را آزار دهنده می بینم چرا که ما تیم فوق العاده ای بودیم و به خوبی پیش می رفتیم. با این وجود باید در تک تک دقایق تمرکزمان را حفظ کنیم چرا که یک اشتباه کوچک می تواند همه چیز را خراب کند اتفاقی که چهار سال پیش رخ داد.

دژاگه در پایان خاطرنشان کرد: باید از اشتباهات خود درس بگیریم، بازی با عمان بسیار حائز اهمیت است و تمام تمرکز خود را باید روی این بازی معطوف کنیم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان