arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۷

٢٢ استان درگیر برف و کولاک / نجات ٩٢٣ دستگاه خودرو گرفتار در برف

رئیس سازمان امداد و نجات درباره عملیات برف و کولاک از ٢٥ لغایت ٣٠ دی گفت: ٢٢ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، قزوین، سمنان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان متاثر از برف و کولاک هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به یازده‌ هزار و ۱۴۰ نفر در ۲۲ استان درگیر برف و کولاک خبر داد.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره عملیات برف و کولاک از ٢٥ لغایت ٣٠ دی گفت: ٢٢ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، قزوین، سمنان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و همدان متاثر از برف و کولاک هستند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده، ادامه داد: طی این عملیات در ١٢٦ محور کوهستانی به ١١١٤٠ نفر امدادرسانی شده و برای ٥٠٤ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ٨ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند و ٩٢٣ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در این عملیات ٢٢٤ تیم شامل ٧٩٤ نفر حضور داشتند، تصریح کرد: ٤٢٦بسته غذایی، ٤٤٤تخته پتو، ٥٦٥بطری آب معدنی، ٦٨٠قوطی کنسروجات، ٢٨٥قرص نان، ١٠٧کیلوگرم خرما، ١٠١٣بسته بیسکویت توزیع شده است.

به گفته سلیمی امدادرسانی در آذربایجان غربی، خراسان شمالی، سمنان، مازندران و گلستان ادامه دارد.

نظرات بینندگان