arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۷

ادامه واریز سود سهام عدالت مشمولان

رئیس کل سازمان خصوصی سازی: این سازمان به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۶ از شرکت‌های سرمایه پذیر است
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از ­سازمان خصوصی سازی؛ ​ میر علی اشرف عبدالله­ ­پوری حسینی افزود: پس از برگزاری مجامع عمومی، شرکت‌ها طبق قانون ۸ ماه فرصت دارند سود تقسیمی خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: ​­تا به امروز سود سهام عدالت همه مشمولان مربوط به کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت شده است و مشمولان مربوط به گروه روستائیان و عشایر نیز به تدریج در حال دریافت سود سهام عدالت خود هستند.

پوری حسینی اظهار داشت:­ بر این اساس با پایان یافتن توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان مربوط به گروه روستائیان و عشایر، توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان سایر گروه‌ها نیز به تدریج آغاز خواهد شد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص زمان آزادسازی سهام عدالت نیز گفت: لایحه آزادسازی این سهام سال گذشته توسط دولت به مجلس ارائه شد و در حال حاضر این لایحه در دست بررسی است. بر این اساس به محض این که بررسی‌ها در این زمینه به نتیجه برسد، اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
سلام هنوز برای ما سودی واریز نشده سهام ما 1میلیون ارزش داره سال 95واسه ما 70تومن واریز کردید قرار شد 150تومن باشه سال 96هنوز واسمون واریز نکردین
نظرات بینندگان