arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۳۰ دی ۱۳۹۷

جهانبخش: باید با تمرکز بیشتر مقابل چین بازی کنیم

علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل عمان اظهار داشت: خدا را شکر که پیروز شدیم ما برای برد آماده بودیم می‌دانستیم عمان با تمام قوا می‌آید و چیزی برای از دست دادن ندارد. پنالتی که بیرانوند گرفت ما را به بازی برگرداند و باعث شد ما هوشیارتر بازی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جهانبخش: باید با تمرکز بیشتر مقابل چین بازی کنیمعلیرضا جهانبخش بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل عمان اظهار داشت: خدا را شکر که پیروز شدیم ما برای برد آماده بودیم می‌دانستیم عمان با تمام قوا می‌آید و چیزی برای از دست دادن ندارد. پنالتی که بیرانوند گرفت ما را به بازی برگرداند و باعث شد ما هوشیارتر بازی کنیم.

وی افزود: بعد از گل اعتماد به نفس بیشتری گرفتیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم اما مهم برد و صعود بود که به آن رسیدیم. بازی سختی با چین خواهیم داشت برخی فکر می‌کردند بازی با عمان هم راحت است اما دیدید که این تیم عملکرد خوبی داشت. بازی با چین سخت‌تر خواهد بود آنها هم با تمام قوا می‌آیند.

جهانبخش تصریح کرد: در بازی با چین نیاز به تمرکز بیشتری داریم جایی برای خوشحالی نیست و باید از فردا برای بازی با چین آماده شویم.

مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به مصدومیتش گفت: این برد را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و از تمام پزشکان هم تشکر می‌کنم که شب و روز تلاش کردند تا من را به این مسابقات رساندند. امیدوارم در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

نظرات بینندگان