arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پشت پرده چالش «عکس های 10 سال پیش» تا روزنامه نگار روباتیک پاکستان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

آتلانتیک نوشت: اگر شما از افرادی هستید که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، حتما با چالش جدید «10 سال پیش و اکنون» آشنا شده اید. این چالش با هدف بررسی تغییرات ظاهری افراد طی 10 سال تشکیل شده است. هم اکنون بسیاری از کاربران در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر مشغول شرکت در این چالشند اما پشت پرده این ماجرا از چه قرار است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شریل سندبرگ؛ بانوی اول فیسبوک در جدیدترین سخنرانی خود در آلمان به شکلی صادقانه در مورد چالش های فیسبوک برای انطباق با انتظارات اتحادیه اروپا اعتراف و تصریح کرد به زودی این مشکلات را حل خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کمیته ملی دموکرات های آمریکا تحت حمله هکرها روسی قرار گرفتند. این ادعایی است که از سوی مقامات کمیته ملی دموکرات مطرح می شود و آنان مدعی هستند تحت حملات فیشینگ قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 نتایج  بررسی ژنتیکی دوقلوهای همسان و ریشه یابی کدهای ژنتیکی آنان نشان داد که حتی دوقلوهای همسان نیز می توانند ریشه های ژنتیکی کاملا متفاوتی داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک روبات جاسوسی در فیلادلفیا سرقت شد، یک روبات امنیتی در سیلیکون ولی کتک خورد، یکی دیگر از روبات های امنیتی در سانفرانسیسکو به سطل آشغال پرتاب شد؛ این ها خبرهایی هستند که طی سال های اخیر بارها در بین خبرهای فناوری درج شده اند. اما چرا باید انسان ها به روبات ها صدمه بزنند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 پاکستان نخستین روزنامه نگار روباتیک خود را با هدف پوشش خبرهای تجاری و اقتصادی معرفی کرد. قرار است این روبات روزنامه نگار اقدام به خبررسانی در مورد روند تحولات بازار اوراق بهادار پاکستان (PSX)  کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وایرد نوشت: نرم افزارهای موجود در تلگرام و روبات ها اغلب توسط هزاران نفر مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت هایی مثل پیام های رمزی نیز با هدف دور زدن برخی سوء استفاده ها انجام می شود اما به نظر می رسد این ابزارها گاهی خود به شکل بالقوه خطرناک هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

 

 

نظرات بینندگان