arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۷

آزمون: منتقدانم بعدا شرمنده می‌شوند/ کی‌روش را بخاطر موفقیتهایش می زنند / خیلی ها دوست دارند موفق نشویم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است برخی به خاطر موفقیت‌هایی که کی‌روش به دست آورده به دنبال زدن او هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آزمون: منتقدانم بعدا شرمنده می‌شوند/ کی‌روش را بخاطر موفقیتهایش می زنند / خیلی ها دوست دارند موفق نشویم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است برخی به خاطر موفقیت‌هایی که کی‌روش به دست آورده به دنبال زدن او هستند.

سردار آزمون در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری ایران مقابل عمان به صحبت پرداخت. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این گفت‌وگو اشاره‌ای به انتقادات مطرح شده است از کارلوس کی روش داشت و عنوان کرد متاسفانه در ایران هر کسی که به موفقیت می‌رسد را می‌زنند. آزمون حتی عنوان کرد برخی دوست ندارند تیم ملی پیروز شود.

در ادامه گفت‌وگوی سردار آزمون را با خبرنگار ایسنا می‌خوانید:

* با پیروزی برابر عمان حالا باید در یک چهارم نهایی برابر چین به میدان بروید. شرایط این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟

- چین تیم بسیار قدرتمندی است. تیمی که توانسته خود را به جمع هشت تیم نهایی برساند قطعا از کیفت خوبی برخودار است. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. از الان فقط به بازی با چین فکر می‌کنیم تا به نیمه نهایی برسیم.

* مقابل عمان دو برصفر پیروز شدید اما موقعیت‌های زیادی را ازدست دادید و چند موقعیت هم را خودت از دست دادی. بازی مقابل عمان چطور بود؟

- فرصت‌هایی را از دست دادم اما اگر قرار باشد همه موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنم الان در روسیه فوتبال بازی نمی‌کردم بلکه باید در یک تیم معتبر اروپایی توپ می‌زدم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و در زمین مسابقه برای تیم مفید بازی کنم.

* در دیدار برابر عمان زمانی که داور پنالتی اعلام کرد، پشت سر مهاجم حریف ایستادی و با حرکات دست سعی داشتی به بیرانوند بگویی که به کدام سمت حرکت کند. مهاجم عمان را می‌شناختی؟

- نه. پنالتی زن عمان را نمی‌شناختم. اما خوب خودم مهاجم هستم و از نوع ایستادن آن مهاجم فهمیدم که به کدام سمت ضربه را خواهد زد. به همین خاطر به بیرانوند اشاره کردم و گفتم.

* با این شرایط فکر می‌کنی تیم ملی پتانسیل شکست دادن چین را در مرحله بعد دارد؟

- الان همه تمرکزمان را روی بازی با چین گذاشته‌ایم؛ البته تا به الان هم سعی کردیم بازی به بازی پیش برویم. البته خیلی انتقاد می‌شود که کاملا طبیعی است. واقعیت این است که خیلی‌ها دوست دارند ما پیروز نشویم و شکست بخوریم. ما به آن‌ها فکر نمی‌کنیم. ما برای کسانی بازی می‌کنیم که جانانه ایران را دوست دارند. در این شرایط بد ما با پیروزی می‌توانیم مردم را خوشحال کنیم. حیف است که مردم را خوشحال نکنیم. مردم ما واقعا لیاقت خوشحالی را دارند. در این شرایط کسانی هستند که برای ما با جان و دل دعا می‌کنند و ما هم برای آن‌ها بازی می‌کنیم.

* این روزها صحبت های زیادی مبنی بر جدایی کی‌روش بعد از جام ملت‌های آسیا مطرح می‌شود. برخی حتی از پیشنهاد کلمبیا به او ناراحت شده‌اند و می‌گویند کی‌روش باید برکنار شود. نظرت درباره این مسائل چیست؟

- هر بازیکن و هر مربی‌ای پیشنهادات خود را دارد. البته من کی‌روش را می‌شناسم. او زمانی که با تیمی مثل ایران قرارداد دارد با جان دل برای آن تیم تلاش می‌کند چراکه به قراداد خود متعهد است. کی‌روش همیشه حرف حق می‌زند چون دوست دارد تیم ملی فوتبال ایران همیشه بهترین باشد. الان هم مطمئنم همه حواسش به تیم ملی است.

* انتقادها از کی‌روش هم زیاد شده است. این مسائل چقدر روی کار شما تاثیر دارد؟

- بله متاسفانه این مسائل را می‌شنویم. در فوتبال ایران همیشه این‌گونه است. اگر کسی به جایی برسد و موفقیتی به دست بیاورد، برخی سعی می کنند او را زمین بزنند. ما بزرگ‌تر از علی دایی در فوتبال آسیا داریم؟ نداریم. اما او را هم زدند . وقتی علی دایی را می‌زنند چه انتظاری دارید کی‌روش را نزنند؟ قطعا برخی هم سعی می‌کنند من و مهدی طارمی و علی‌رضا جهانبخش را بزنند. اگر نزنند که نمی‌شود که... البته در این میان کسانی هم بودند که حمایت کردند. حمایتی که برای ما دلگرمی بود و انرژی ما را بیش‌تر می‌کرد.

* البته گاهی انتقادات از خودت هم زیاد می‌شود.

- مطمئن باشید اگر بخواهند از من انتقاد کنند، جواب‌شان را در زمین می‌دهم. آن‌هایی که انتقاد می‌کنند را بی‌پاسخ نمی‌گذارم. اگر هم نتوانم گلی بزنم بالاخره کارم را درست انجام می‌دهم که فرصت گلزنی برایم ایجاد می‌شود و با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شوم. این را بدانید آن‌هایی که از من انتقاد می‌کنند بعدا خودشان شرمنده می‌شوند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
یک بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
2
1
سکوت کنید یه مبتدی از تو بهتر بازی میکنه !!!!!!!حیف پوله بیت المال که برایه تو هزینه میشه!!!!!!خیلی از جوانانی شهرستانی هستند که تو انگشت کوچیکه شونم نمیشی تو فوتبال ولی متاسفانه رانت ورابطه پدر مملکت رو درآورده.درثانی بازی بلد نبودن تو چه ربطی به دایی وکی روش داره؟یعنی تو هم درسطح اونا هستی ودارند شما را تخریب میکنند؟
نظرات بینندگان