arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷

وزارت کار: مصوبه افزایش حق مسکن کارگران هفته آینده به دولت ارسال می‌شود

در سال ۱۳۹۳ که میزان حق مسکن کارگران ۲۰ هزار تومان بود در جلسه شورای عالی کار این رقم به ۴۰ هزار تومان رسید، اما زمان تصویب و ابلاغ آن از سوی هیات وزیران دو سال به طول انجامید و در سال ۱۳۹۵ اجرایی شد. اکنون معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده، با توجه به سابقه سال‌های گذشته در تصویب و ابلاغ، مصوبه افزایش حق مسکن کارگران هفته آینده به دولت ارسال می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد، با توجه به سابقه سال‌های گذشته در تصویب و ابلاغ، مصوبه افزایش حق مسکن کارگران هفته آینده به دولت ارسال می‌شود.

حاتم شاکرمی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در جلسه هفته جاری شورای عالی کار (دوشنبه یکم بهمن ماه) مصوب شد تا حق مسکن کارگران از ۴۰ هزار به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یابد.
وی افزود: اجرایی شدن این مصوبه حق مسکن کارگران، نیازمند تصویب در هیات وزیران است.
معاون وزیر خاطرنشان ساخت: با توجه به تجربه قبلی، تلاش می‌کنیم این مصوبه تا پایان امسال از سوی هیات دولت به تصویب رسیده تا سریعتر اجرایی شود.
به گزارش ایرنا، در سال ۱۳۹۳ که میزان حق مسکن کارگران ۲۰ هزار تومان بود در جلسه شورای عالی کار این رقم به ۴۰ هزار تومان رسید، اما زمان تصویب و ابلاغ آن از سوی هیات وزیران دو سال به طول انجامید و در سال ۱۳۹۵ اجرایی شد.

نظرات بینندگان