arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷

دستگیری ۱۰ نفر از جاعلان اسناد ملک‌های بدون مالک در شمال تهران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۰ نفر از جاعلان اسناد ملک‌های بدون مالک در شمال تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۱۰ نفر از جاعلان اسناد ملک‌های بدون مالک در شمال تهران خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام دستگیری جاعلان اسناد ملک‌های بدون مالک در شمال تهران گفت: با دریافت خبری مبنی بر جعل اسناد املاک بدون مالک در شمال تهران پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مراتب رسیدگی به آن در دستور پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد که باند جعل سند املاک بدون مالک متشکل از ۱۰ نفر جاعلان اسناد املاک هستند، خاطرنشان کرد: این جاعلان در شمال تهران با شناسایی املاکی که بدون مالک هستند، آن‌ها را تصاحب کرده و اقدام به سند سازی و فروش با قیمت کمتر به نسبت قیمت املاک در بازار به همشهریان کردند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: با دریافت مجوز قضایی مبنی بر دستگیری متهمان، تیم عملیاتی پلیس پیشگیری پایتخت در یک اقدام ضربتی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان وارد ساختمان آن‌ها شده و موفق به دستگیری ۴ نفر از اعضای باند شدند. در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعدادی اسناد جعلی تک برگ املاک، چک، شناسنامه‌های جعلی، موبایل نامه خام و اسناد خام کشف و ضبط شد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به دستگیری اعضای این باند یادآور شد: پلیس موفق شد ۶ نفر دیگر از اعضای این باند را حین فروش اموال با استفاده از مبایع نامه جعلی و سند تک برگ جعلی دستگیر کند.

وی در پایان گفت: به همشهریان توصیه می‌کنم که در زمان خرید خانه و یا اتومبیل در صورت مواجه شدن با قیمت پایین‌تر از نرم بازار ابتدا از اصالت سند مطمئن شوند و سپس اقدام به خریداری اموال کنند تا بعد‌ها در این خصوص دچار مشکل نشوند.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان