arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷

علیرضا حیدری: اگر احتیاج باشد، شاید من هم در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت کنم

علیرضا حیدری، دارنده ۶ مدال کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: اداره فدراسیون با سرپرست باعث شده کشتی در برزخ باشد و این حالت اصلاً خوب نیست. حیدری در مورد اینکه آیا امکان دارد او هم به انتخابات فدراسیون کشتی ورود کند، اظهار داشت: فعلاً که خبر خاصی نیست، باید ببینم معادلات به چه شکل خواهد شد. اگر احتیاج باشد شاید من هم آمدم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا حیدری، دارنده ۶ مدال کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: اداره فدراسیون با سرپرست باعث شده کشتی در برزخ باشد و این حالت اصلاً خوب نیست.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اینکه آیا امکان دارد او هم به انتخابات فدراسیون کشتی ورود کند، اظهار داشت: فعلاً که خبر خاصی نیست، باید ببینم معادلات به چه شکل خواهد شد. اگر احتیاج باشد شاید من هم آمدم.

وی در مورد فعالیت‌های انتخاباتی علیرضا دبیر نیز گفت: این حق اوست که بخواهد کاندیدا شود، اگر هم بخواهد این مسئولیت را قبول کند، باید برود و برنامه‌ها و سیاست‌هایش را با هیئت‌های کشتی در میان بگذارد. آنها باید با برنامه‌های دبیر آشنا شوند.

دارنده مدال برنز المپیک 2004 آتن با تاکید بر اینکه بلاتکلیفی فدراسیون کشتی برای این رشته مخرب خواهد بود، تصریح کرد: من فکر می‌کنم این بلاتکلیفی خیلی جاها به کشتی لطمه می زند. حمید بنی تمیم سرپرست است و در خیلی موارد نمی تواند تصمیم‌گیری کند. اکنون کشتی در برزخ است و این مشکل ساز است، دو مربی را برای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی انتخاب کرده‌اند که معلوم نیست رئیس بعدی چه تصمیمی در مورد آنها می‌گیرد، کشتی پهلوانی را ظاهراً از دست داده‌ایم، جام تختی از رنکینگ اتحادیه جهانی خارج شد و میزبانی جام جهانی را هم از دست دادیم.

حیدری افزود: البته من ایرادی به بنی تمیم نمی‌گیرم، اما کشتی باید تعیین تکلیف شود. یک سری جابه جایی‌ها درست نیست. آدم احساس می‌کند باید کسی مسئولیت فدراسیون را برعهده بگیرد که از حق کشتی دفاع کند. کسی که تمامیت کشتی را در نظر بگیرد. گاهی احساس می‌کنم دیوار کشتی کوتاه شده، درحالیکه کشتی آدم زیاد دارد ولی مشکل این است که آنها با هم متحد نیستند. اهالی کشتی باید به این نقطه نظر برسند که هرجا هم با هم اختلاف نظر دارند وقتی پای منافع کشتی به میان می‌آید، کنار هم قرار بگیرند، ولی انگار وقتی برای یک اهل کشتی اتفاق بدی پیش می آید یک عده خوشحال می‌شوند، دود این اختلافات به چشم کشتی خواهد رفت. من از این ماجراها احساس خوبی ندارم و معتقدم هر جا با هم اختلاف داریم ولی در یک چیز که دفاع از کشتی است، باید هدف مشترکی داشته باشیم.

نظرات بینندگان