arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۰۳.۲ دلار معامله می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز پنجشنبه افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۷۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۰۳.۲ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری با کاهش نسبت به نرخ پنجشنبه، ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان است.

نظرات بینندگان