arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۷

گوایدو: مخالفان ونزوئلا دیدارهای مخفیانه‌ای با اعضای ارتش داشته‌اند

خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا روز چهارشنبه گفت: مخالفان ونزوئلا دیدارهای مخفیانه‌ای با نیروهای امنیتی و اعضای ارتش داشته‌اند. گوایدو در ادامه افزود: گذار و انتقال سیاسی قدرت نیاز به حمایت مقام‌های عالی‌رتبه و ارشد ارتش دارد. ما نشست‌های مخفیانه‌ای با اعضای نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی داشته‌ایم. قطع حمایت ارتش از مادورو برای دستیابی هدف ما یعنی تغییر دولت لازم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس‌جمهور خودخوانده ونزوئلا از برگزاری دیدارهایی بین مخالفان و مقام‌های ارتش این کشور خبر داده است.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا روز چهارشنبه گفت: مخالفان ونزوئلا دیدارهای مخفیانه‌ای با نیروهای امنیتی و اعضای ارتش داشته‌اند.

گوایدو در ادامه افزود: گذار و انتقال سیاسی قدرت نیاز به حمایت مقام‌های عالی‌رتبه و ارشد ارتش دارد. ما نشست‌های مخفیانه‌ای با اعضای نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی داشته‌ایم. قطع حمایت ارتش از مادورو برای دستیابی هدف ما یعنی تغییر دولت لازم است.

بیشتر بخوانید

حمایت اتحادیه آفریقا از مادورو به‌عنوان رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا

مخالفان ونزوئلا: با دولت مادورو مذاکره نمی‌کنیم

خوان گوایدو چهارشنبه هفته گذشته خود را به‌عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا معرفی کرده و این اقدام با حمایت آمریکا و سایر کشورهای غربی و برخی کشورهای آمریکایی روبه‌رو شده است.

این در شرایطی است که دادستان کل ونزوئلا تحقیقاتی را درباره اقدامات خوان گوایدو آغاز کرده و وی را ممنوع الخروج نموده است.

آمریکا روز دوشنبه شرکت ملی نفت ونزوئلا را نیز تحریم کرد.

نظرات بینندگان