arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

ماجرای باگ عجیب توییتر چیست؟ / ظاهر شدن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین کاربران

برخی از کاربران توییتر گزارش داده اند که با یک باگ عجیب رو به رو شده اند. باگی که بر اساس آن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین خود دریافت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی از کاربران توییتر گزارش داده اند که با یک باگ عجیب رو به رو شده اند. باگی که بر اساس آن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین خود دریافت می کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این اشکال جدید توییتر باعث شده بسیاری از کاربران سردرگم شوند و بین توییت های ناشناسی که تمایلی به دریافتشان نداشتند گیر بیفتند.

درواقع تعدادی از کاربران توییتر شکایت کرده اند که مرتب توییت هایی دریافت می کنند که توسط افرادی که اصلا دنبالشان نکرده اند بازتوییت می شوند.

بر اساس گزارش های اولیه، این مشکل کاربران اندرویدی را درگیر کرده و تا این لحظه هیچ یک از کاربران ios در مورد این مشکل اظهار نظر نکرده است. مشکل توییتر با برخی باگ های مشابه هر چند وقت یکبار ظاهر می شود و این موضوع نشان می دهد توییتر با وجود گذشت نزدیک به 13 سال از تولدش هنوز هم مشکلاتی زیرساختی دارد.

توییتر در سال 2006 توسط جک دورسی طراحی شد و از زمان شروع فعالیتش تا کنون نیز تغییر و تحولاتی گسترده را پشت سر گذاشته است. برای مثال تعداد کاراکترهایی که می توانید در توییتر تایپ کنید ارتقاء یافته است. اما به نظر می رسد در کنار همه این تغییر و تحولات هنوز هم باگ ها راه خود را برای چاله اندازی در مسیر توییتر پیدا می کنند.

این شرکت در نخستین واکنش به باگ جدید می گوید که برچسب های نادرست باعث بروز این مشکل شده است و بنابراین کاربران اندرویدی توییت هایی را مشاهده می کنند که به نظر می رسد اصلا نمی دانند از کجا پیدا شده اند. توییتر تاکید کرده تیم مهندسان این شرکت در حال اشکال یابی سیستم هستند و این مشکل را طی چند روز آینده به سرعت حل می کنند.

تا زمانی که این مشکل حل شود، کاربران توییتر که محتوای ریتوییت های به ظاهر تصادفی را دوست ندارند، می توانند روی فلش پایین در سمت راست توییت ضربه بزنند تا توییتر متوجه پیغام اشتباه شود.

نظرات بینندگان