arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

مهدی ترابی با پرسپولیس ثبت کرد

وینگر اشتهاردی پرسپولیس بالاخره می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. او از دهم تیر ۱۳۹۷ بازیکن پرسپولیس بود، اما به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی قرمز‌ها از همراهی تیم جدیدش محروم بود. به همین دلیل به سایپا بازگشت و یک نیم فصل دیگر هم در این تیم بازی کرده است. او که سابقه بیش از صد بازی در پیراهن سایپا را دارد، امروز صبح قراردادش با پرسپولیس را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وینگر سایپا دیگر مشکلی برای حضور در ترکیب برانکو نخواهد داشت.

به گزارش  خبرآنلاین؛ وینگر اشتهاردی پرسپولیس بالاخره می تواند برای پرسپولیس به میدان برود. او از دهم تیر 1397 بازیکن پرسپولیس بود اما به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی قرمز ها از همراهی تیم جدیدش محروم بود. به همین دلیل به سایپا بازگشت و یک نیم فصل دیگر هم در این تیم بازی کرده است. او که سابقه بیش از صد بازی در پیراهن سایپا را دارد، امروز صبح قراردادش با پرسپولیس را در هیات فوتبال استان تهران ثبت کرد.

عملکرد قابل قبول ترابی در جام ملت ها باعث شده برانکو حساب ویژه‌ای بر روی او باز کرده باشد. البته او نخستین بازی نیم فصل دوم پرسپولیس در لیگ را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. بدین ترتیب او مقابل پدیده غایب خواهد بود.

نظرات بینندگان