arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۱۵۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کشتی روباتیک و خودران چین تا کفش های هوشمند شرکت «آلفابت»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

چین از یک کشتی روباتیک و خودران رونمایی کرده است که می تواند موشک های کوچک صوتی را برای مقاصد علمی به فضا پرتاب کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آلفابت که به عنوان شرکت مادر گوگل نیز شناخته می شود تصمیم دارد روی تولید کفش هایی جدید سرمایه گذاری کند که امکان ردیابی وزن و پیشبینی احتمال سقوط افراد را داراست.مشروح خبررا اینجا بخوانید. 

نتایج یک نظرسنجی داخلی در شرکت گوگل نشان می دهد که 74 درصد از کارمندان این شرکت به مدیرعامل خود اعتماد دارند و معتقدند او می تواند رهبری موثر برای آینده این شرکت باشد. این در حالی است که تا مدتی پیش رقم اعتماد به ساندارپیچای مدیرعامل گوگل بسیار بالاتر بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

روبات سوفیا یکی از مشهورترین روبات های هوشمند جهان است و اکنون نسخه کوچک تر این روبات که به نام خواهر کوچک روبات سوفیا مشهور شده به کودکان کد نویسی می آموزد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برخی از کاربران توییتر گزارش داده اند که با یک باگ عجیب رو به رو شده اند. باگی که بر اساس آن ریتوییت های تصادفی در تایم لاین خود دریافت می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یادگیری زبان های اشاره آسان نیست و حتی گاهی آموزش این زبان ها بسیار سخت تر است. در زبان اشاره نه تنها حرکات دست بلکه انگشتان دست، علامتهای چهره و حالت بدن برای برقراری ارتباط معنادار مهم است.  افزون بر این ها، برنامه های آموزشی حرفه ای هنوز نادر و اغلب گران هستند. اما به نظر می رسد همه این ها را می توان با کمک هوش مصنوعی حل کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک پژوهش نشان می دهد که میانبرهای دستیار صوتی سیری می تواند مخاطراتی جدی برای امنیت و حریم خصوصی کاربران داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

 

نظرات بینندگان