arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

منچستریونایتد به صدر جدول نزدیک تر شد

شاگردان «اوله گانر سولسشر» یکشنبه شب در جریان رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر جزیره میزبان خود لسترسیتی را شکست داده و به صدر جدول رده بندی این مسابقات نزدیک تر شدند. بازیکنان این تیم که پس از شش هفته پیروزی متوالی برابر رقبای خود در لیگ جزیره در هفته گذشته با تساوی 2 بر 2 برابر برنلی در«اولد ترافورد» متوقف شده و نوار پیروزی های متوالی آنان قطع شد، در دیدار امشب از همان ابتدا بدنبال برتری در این دیدار بودند و به این مهم نیز دست یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منچستریونایتد به صدر جدول نزدیک تر شد

شاگردان «اوله گانر سولسشر» یکشنبه شب در جریان رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر جزیره میزبان خود لسترسیتی را شکست داده و به صدر جدول رده بندی این مسابقات نزدیک تر شدند.

بازیکنان این تیم که پس از شش هفته پیروزی متوالی برابر رقبای خود در لیگ جزیره در هفته گذشته با تساوی 2 بر 2 برابر برنلی در«اولد ترافورد» متوقف شده و نوار پیروزی های متوالی آنان قطع شد، در دیدار امشب از همان ابتدا بدنبال برتری در این دیدار بودند و به این مهم نیز دست یافتند.

آنان در دیدار امشب با نتیجه یک بر صفر لسترسیتی را در ورزشگاه «کینگ پاور» شکست داده و یک گام دیگر به صدر جدول رده بندی این رقابت ها نزدیک تر شدند.

تنها گل این دیدار را «مارکوس راشفورد» در دقیقه 9 درون دروازه « کاسپر اشمایکل» سنگربان تیم لسترسیتی جای داد و برتری تیم خود را رقم زد.

منچستریونایتد با کسب هر سه امتیاز این دیدار 48 امتیازی شده و با یک پله صعود در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر جزیره ایستاد.

تیم لسترسیتی نیز با 32 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

نیمه نخست با حملات تیم منچستریونایتد میهمان آغاز شد و بازیکنان این تیم زود هم به گل رسیدند.

در دقیقه 10 مدافعان تیم لسترسیتی در دفع توپ اشتباه کرده و توپ را به «پل پوگبا» تقدیم کردند و او با چشمانی باز راشفورد را در عمق خط دفاعی حریف در موقعیت مناسب قرار داد و این بازیکن پس از جدا شدن از مدافعان میانی وارد محوطه جریمه شد و با شوتی زیبا دروازه «اشمایکل» سنگربان تیم لستر را گشود.

در ادامه مالکیت توپ و میدان در اختیار تیم منچستریونایتد قرار داشت و بازیکنان این تیم چندین حمله موفق نیز بر روی دروازه حریف طراحی کردند که 3 حمله آنان در درون چارچوب قرار داشت.

این در حالی است که تنها یک ضربه بازیکنان حریف درچارچوب دروازه «دخه آ» سنگربان تیم شیاطین سرخ جای داشت.

شاگردان«کلود پوئل» که در هفته گذشته این رقابت ها لیورپول صدرنشین را با تساوی یک بر یک متوقف کردند، در نیمه دوم سبک بازی خود را تغییر داده و تعداد حملات خود بر روی دروازه منچستریونایتد بیشتر کردند و چندین موقعیت گلزنی نیز برای بازیکنان این تیم بدست آمد که البته با هوشیاری مدافعان و دروازه بان منچستریونایتد این فرصت ها از آنان گرفته شد.

«مایک دین»قضاوت این دیدار را برعهده داشت. او به «جسی لینگارد»، «لوک شاو» از تیم منچستریونایتد و «جمی واردی» و «رشید غزال» بازیکنان تیم لسترسیتی کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

ترکیب لستر سیتی:
اشمایکل، پریرا، مگوایر، اوانز، چیلول، گری، ان دیدی، مندی، بارنز ، مدیسون، واردی.

ترکیب منچستریونایتد:
دخه آ، یانگ، لیندلوف، بایی، شاو، هررا، ماتیچ، جسی لینگارد، پل پوگبا، مارکوس راشفورد ، الکسیس سانچز.

روز گذشته و در آغاز رقابت های هفته بیست و پنجم تاتنهام به سختی و با نتیجه یک بر صفر از سد تیم نیوکاسل گذشت. تنها گل این دیدار را «سون هیونگ مین» کره ای درون دروازه کلاغ ها جای داد و برتری تیم خود را رقم زد.

در دیگر دیدار مهم روز گذشته چلسی با نتیجه قابل توجه پنج بر صفر هادرسفیلد را قربانی کرد.

همچنین برایتون با نتیجه تساوی بدون گل برابر تیم واتفورد متوقف شد و باز هم «علیرضا جهانبخش» ملی پوش ایران در ترکیب تیم خود قرار نگرفت و از روی نیمکت این بازی را تماشا کرد.

در ادامه این رقابت ها و در حساس ترین دیدار این هفته منچسترسیتی با آرسنال دیدار خواهد کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان