arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

سرمربی مراکش به جای ایران، راهی امارات می‌شود

هرو رنار سرمربی تیم ملی مراکش که در دیدار ایران و ژاپن در ورزشگاه حضور داشت و این دیدار را دید، می‌خواهد هدایت تیم ملی امارات را بر عهده بگیرد. هر چند بعد از این دیدار رسانه‌های ایرانی از احتمال حضور او به جای کارلوس کی‌روش سخن به میان آوردند ولی او با مسئولان اماراتی دیدار داشته است و در حالی که چندی دیگر جام ملت‌های آفریقا را در پیش دارد، می‌خواهد هدایت امارات را بر عهده بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سایت فرانسوی مدعی شد هرو رنار با مسئولان اماراتی برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم دیدار داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از lesiteinfo، هرو رنار سرمربی تیم ملی مراکش که در دیدار ایران و ژاپن در ورزشگاه حضور داشت و این دیدار را دید، می‌خواهد هدایت تیم ملی امارات را بر عهده بگیرد. هر چند بعد از این دیدار رسانه‌های ایرانی از احتمال حضور او به جای کارلوس کی‌روش سخن به میان آوردند ولی او با مسئولان اماراتی دیدار داشته است و در حالی که چندی دیگر جام ملت‌های آفریقا را در پیش دارد، می‌خواهد هدایت امارات را بر عهده بگیرد.

رنار باید چندی دیگر در جام ملت‌های آفریقا همراه مراکش حاضر باشد و آنطور که رئیس فدراسیون فوتبالب مراکش گفته، هدف رنار و مراکشی ها قهرمانی در این رقابت ها است. به نظر می‌رسد بعد از این رقابت ها رنار هدایت امارات را بر عهده گیرد.

نظرات بینندگان