arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رقابت اپل و آلفابت تا به روزرسانی واتس اپ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

نیویورک تایمز نوشت: یک ترابایت از داده ها  می تواند شامل  100 میلیون صفحه یا 1000 ساعت ویدئو  باشد اما همه این اطلاعات می تواند در یک درایو کوچک ذخیره و سپس به اشتراک گذاشته شود.سرقت این داده ها همیشه با پیامدهایی همراه است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها اپل و آلفابت رقابتی تنگانگ با یکدیگر دارند. این دو شرکت در عرصه تولید لوازم و محصولات حوزه بهداشت و درمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جک دورسی مدیرعامل توییتر می گوید ترامپ درواقع به نوعی همان اوباما است، برای درک این موضوع کافی است کمی دقت کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

واتس اپ برای کاربران ios  یک به روزرسانی ارائه کرد که می توانند از طریق آن سیستم امنیتی خود را یک لایه مقاوم تر کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک شرکت موفق شده با استفاده از آموزش بازی های دیجیتال به کاربران میلیون ها دلار درامد زایی کند. این شرکت که Learn2Play  نام دارد، شامل یک پلتفرم آموزشی است که مردم را برای بازی های مختلف آماده می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 درست 15 سال پیش، ساندار پیچای در جریان مصاحبه شغلی خود، برخوردی انجام داد که باعث شد به سرعت از سوی مدیران گوگل جذب و استخدام شود.او چند تکنیک مهم را به شکل پیاپی در این مصاحبه شغلی پیاده کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان