arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

سرمربی تراکتورسازی: در جام ملت‌های آسیا طرفدار ایران بودم/ برای قهرمانی گارانتی نمی‌دهم

لیکنز گفت: آنالیز خوبی از حریف‌مان داشتیم. من سعی می‌کنم به مسائل بیرون زمین هم دقت کنم زیرا برای من جزئیات مهم است. برنامه‌ریزی خاصی تا پایان فصل داشتیم و سعی کرده‌ایم اهداف کوتاه‌مدتی برای خود تعیین کنیم. در جام ملت‌های آسیا طرفدار ایران بودم. در تیم‌های ملی زیادی حضور داشته‌ام و دوست دارم رابطه باشگاه با تیم ملی خوب باشد. تمرینات مطلوبی را در ۳ هفته گذشته داشته‌ایم و آب و هوای کیش هم راضی‌کننده بود. فردا اولین امتحان ماست و کار ما رفته به رفته سخت‌تر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تراکتورسازی: در جام ملت‌های آسیا طرفدار ایران بودم/ برای قهرمانی گارانتی نمی‌دهم

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید: در تبریز احساس می‌کنم به خانه خودم آمده‌ام و دوست دارم به عنوان سفیر برای ایران و تراکتورسازی حضور داشته باشم.

به گزارش ایسنا، جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: خیلی خوشحالم در تبریز حضور دارم و استقبال خوبی در فرودگاه از من شد. در کنار حمایت هواداران به حمایت اصحاب رسانه نیاز داریم. من در تبریز احساس می‌کنم به خانه خودم آمده‌ام و دوست دارم به عنوان سفیر برای ایران و تراکتورسازی حضور داشته باشم.

او ادامه داد: من در تیم‌های مختلفی حضور داشتم و ممکن است انتقادهای زیادی به تیم‌های مختلف وجود داشته باشد. سعی کردم همیشه ارتباط خوبی با اصحاب رسانه شهری که در آن کار می‌کنم داشته باشم. به دنبال ساختن باشگاه خوبی هستی. تراکتورسازی اکنون تیم خوبی است اما می‌خواهیم بهترین باشیم. اکنون در جایگاه چهارم هستیم و ۵ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. ما گل‌های زیادی تا الآن خورده‌ایم.

سرمربی تراکتورسازی اذعان کرد: در ترابزون ترکیه هم حضور داشتم و استقبال خوبی از من شد اما این‌جا بهترین بود. من در تمرینی که در یادگار امام داشتیم، ورزشگاه بزرگ تراکتورسازی را دیدم و امیدوارم فردا ورزشگاه پر شود.

او درباره بازیکنانش جدید تراکتورسازی تصریح کرد: ۵ بازیکن جدید برای تیم جذب شده‌اند که ساسان انصاری را به علت محرومیت نداریم اما خوشحالم ملی‌پوشانم به تیم اضافه شده‌اند. آن‌ها برای بازی فردا انگیزه زیادی دارند.

لیکنز افزود: آنالیز خوبی از حریف‌مان داشتیم. من سعی می‌کنم به مسائل بیرون زمین هم دقت کنم زیرا برای من جزئیات مهم است. برنامه‌ریزی خاصی تا پایان فصل داشتیم و سعی کرده‌ایم اهداف کوتاه‌مدتی برای خود تعیین کنیم. در جام ملت‌های آسیا طرفدار ایران بودم. در تیم‌های ملی زیادی حضور داشته‌ام و دوست دارم رابطه باشگاه با تیم ملی خوب باشد. تمرینات مطلوبی را در ۳ هفته گذشته داشته‌ایم و آب و هوای کیش هم راضی‌کننده بود. فردا اولین امتحان ماست و کار ما رفته به رفته سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: ارتباطات خوبی با بازیکنان تیم دارم و با زبان‌های مختلف می‌توانم با آن‌ها صحبت کنم. اخباری مدت زیادی را از فوتبال دور بود اما دو هفته گذشته در تمرینات عالی عمل کرد. من در هر پست دو بازیکن دارم که دوست دارم آن‌ها با هم رقابت کنند. من ۱۱ بازیکن ندارم بلکه ۲۲ بازیکن خیلی خوب دارم. از نظر من همه ۲۲ بازیکن سطح بالایی دارند. خوشحالم در باشگاهی قرار دارم که برای رسیدن به سطح حرفه‌ای تلاش خود را می‌کند. ما در حال ساختن امکانات سخت‌افزاری مانند ساختن هتل و باشگاه بدنسازی هستیم. من به بازیکنانم گفته‌ام که در باشگاهی بازی می‌کنید که هواداران از شما انتظارات زیادی دارد و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. ما همیشه دنبال پیروزی هستیم و این بازیکنان هستند که پیروزی را برای ما به ارمغان می‌آورند.

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی درباره آمادگی کنستانت توضیح داد: او در ۶ ماه گذشته بازی نکرده و سعی می‌کنیم بیش‌تر روی او کار کنیم تا بتواند زودتر و بهتر به ما کمک کند. اکبر ایمانی به جمع ما ملحق شده است و می‌توانیم از او استفاده کنیم.

لیکنز هم‌چنین گفت: من بازی سه ملی‌پوش تراکتورسازی را در جام ملت‌ها دنبال می‌کردم. می‌دانم شجاعی از مصدومیت جزئی رنج می‌برد. چیزی که برایم مهم است شناخت کافی از سطح بازیکنانم است. بازی‌های زیادی داریم و می‌توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

او گفت: ما هر ۴ روز یک بار بازی داریم و باید تمرکزمان روی بازی‌های‌مان باشد. هم‌چنین ملی‌پوشان‌مان باید با سایر بازیکنان هماهنگ شوند زیرا نیاز به آمادگی دارند. ما فعلاً برنامه‌ریزی‌های هفته به هفته داریم تا به جایی برسیم که برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشیم. ما باید هم‌اکنون دنبال بازیکنان پایه باشیم تا روزی برسد که بتوانند در تیم بزرگسالان باز کنند. بازیکنی می‌خواهم که تفکرات حرفه‌ای داشته باشد و از بازیکن تنبل خوشم نمی‌آید. بازیکنان تراکتورسازی احساسی هستند و باید با تمام تلاش خود بجنگند. بردن تمام بازی‌های‌مان غیر ممکن است اما دوست درم این اتفاق بیفتد. همانند صحبتم با مدیر باشگاه، گارانتی برای قهرمانی نمی‌دهم اما قول می‌دهم با تمام توانم در این باشگاه کار کنم. الان زمستان است اما خورشید در آسمان قرار دارد. من آدم ماجراجویی هستیم. به من گفتند که ایران مردم خوبی دارد و من به دنبال تجارب خوبی در این کشور هستم.

نظرات بینندگان