arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

تقابل جلالی و منصوریان هم برنده نداشت/ ذوب‌آهن کماکان نمی‌برد

دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ‌برتر به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، با موقعیت‌های مختلفی از جانب هر دو تیم همراه بود اما هم ذوب‌آهن و هم نساجی نتوانستند از موقعیت‌های پیش آمده استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این دو تیم با کسب یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تقابل جلالی و منصوریان هم برنده نداشت/ ذوب‌آهن کماکان نمی‌برد

دیدار دو تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در چارچوب هفته شانزدهم لیگ‌برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، با موقعیت‌های مختلفی از جانب هر دو تیم همراه بود اما هم ذوب‌آهن و هم نساجی نتوانستند از موقعیت‌های پیش آمده استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا این دو تیم با کسب یک امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

با نتیجه امروز دو تیم، ذوب آهن با ۱۴ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند. اما نساجی با ۱۷ امتیاز و با دو پله صعود در رده دهم قرار گرفت تا منتظر بازی‌های پیکان مقابل استقلال و نفت مسجد سلیمان برابر تراکتورسازی تبریز باشد.

دیدار ذوب‌آهن و نساجی درحالی با تساوی به پایان رسید که شاگردان منصوریان از هفته پنجم که ماشین‌سازی را با شکست بدرقه کردند، هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

نظرات بینندگان