arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

برانکو: گل سوم حریف را ناک اوت می‌کرد/ بی‌خود و بدون مدرک درباره ما صحبت نکنید

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر پدیده شهر خودرو، گفت: طبیعی است که ما خیلی خوشحال می‌شدیم اگر دو گل دیگر هم می‌زدیم اما باز هم تکرار می‌کنم که تیم پدیده خیلی خوب است و گل محمدی یک تیم مدرن با سن و سال ایده‌آل جمع کرده است. اتفاقی نیست که در صدر جدول بودند. البته بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم گل سوم می توانست حریف را ناک اوت کند. ما اصرار بر مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی زنیم. مگر اینکه شرایط خاص و خطرناک باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش شایستگی پیروزی برابر پدیده را داشته است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر پدیده شهر خودرو، گفت: از بردی که داشتیم خیلی خوشحال هستم. از بازیکنانم به خاطر جنگندگی و از هواداران‌مان بابت حضورشان تشکر می کنم.

او افزود: انتظار یک بازی سخت و محکم را داشتیم. بازی بسیار سختی هم برای ما و هم برای حریف بود. این یک داربی بزرگ بود. دو تا تیمی که در صدر جدول هستند. مهم‌ترین مساله این بود که نیم فصل را با برد شروع کنیم. بارها گفته‌ام که خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که اولین بازی نیم فصل سخت و نامعلوم می شود. این بازی را با لیاقت بردیم. طبیعی است از بازی های بعدی روز به روز بهتر، بهتر و بهتر می شویم.

او ادامه داد: طبیعی است که ما خیلی خوشحال می‌شدیم اگر دو گل دیگر هم می‌زدیم اما باز هم تکرار می‌کنم که تیم پدیده خیلی خوب است و گل محمدی یک تیم مدرن با سن و سال ایده‌آل جمع کرده است. اتفاقی نیست که در صدر جدول بودند. البته بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم گل سوم می توانست حریف را ناک اوت کند. ما اصرار بر مالکیت توپ داریم و بدون کنترل زیر توپ نمی زنیم. مگر اینکه شرایط خاص و خطرناک باشد. اصرار بر پاسکاری سرعتی داریم تا زهر حمله حریف را خالی کنیم. در گل دوم هم تعداد پاس های زیادی داده شد و سیامک در بیست متری دروازه حریف تنها ماند. این ایده ماست اما همیشه هم شدنی نیست. اما تلاش می‌کنیم که همیشه اینگونه بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد صحبت های محمد تقوی هم بیان کرد: ما می‌دانیم همیشه از این صحبت‌ها خواهد بود اما نشان داده‌ایم که سر و کارمان با فوتبال است. دوست داریم هوادارن‌مان را شاد کنیم و آن ها از بازی لذت ببرند. محترمانه، صادقانه و ورزشی. اگر کسی فکر می‌کند ما سفارش شده‌ایم، مدرک نشان بدهد. نمونه و مدرک بیاورند و بیخود صحبت نکنند.

نظرات بینندگان