arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

بیرانوند: اشتباه کردم به حرف آزمون گوش دادم/ می‌گفتم کسی جای گرشاسبی بیاید، نانش در روغن است

علیرضا بیرانوند بازیکن تیم پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل پدیده شهر خودرو، درباره گرفتن پنالتی در بازی برابر عمان و گلی که از ژاپن در جام ملت‌های آسیا دریافت کرد، گفت: در بازی برابر ژاپن سردار به من گفت که به آن سمتی که رفتم بروم و من هم به همان سمت پریدم. در بازی برابر عمان من آنالیز کرده بودم که بازیکن عمان به کجا می‌زند اما در بازی برابر ژاپن به حرف سردار گوش کردم و تجربه‌ای شد که دروازه‌بان گوشش نباید به حرف کسی دیگری باشد و باید تصمیم خودش را بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیرانوند: اشتباه کردم به حرف آزمون گوش دادم/ می‌گفتم کسی جای گرشاسبی بیاید، نانش در روغن است

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید در بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن نباید به حرف سردار آزمون توجه می‌کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بازیکن تیم پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل پدیده شهر خودرو، درباره گرفتن پنالتی در بازی برابر عمان و گلی که از ژاپن در جام ملت‌های آسیا دریافت کرد، گفت: در بازی برابر ژاپن سردار به من گفت که به آن سمتی که رفتم بروم و من هم به همان سمت پریدم. در بازی برابر عمان من آنالیز کرده بودم که بازیکن عمان به کجا می‌زند اما در بازی برابر ژاپن به حرف سردار گوش کردم و تجربه‌ای شد که دروازه‌بان گوشش نباید به حرف کسی دیگری باشد و باید تصمیم خودش را بگیرد.

او درباره ماندن یا رفتنش از پرسپولیس گفت: من با پرسپولیس قرارداد داشتم و از این بعد تصمیم گرفتم تا بهترین عملکرد را برای این تیم داشته باشم. خوشحالم که در این سه سال در پرسپولیس بودم و بهترین عملکرد را داشتم. امیدوارم که هواداران راضی باشند. دوست دارم که امسال هم سال خوبی را پشت سر بگذارم و در تمام عرصه‌ها موفق باشیم. شرایط سخت بود که تصمیم بگیرم بمانم یا بروم چون در این بین مسابقات جام ملت‌های آسیا بود و خیلی تیم‌ها بودند که می‌گفتند باید پای میز مذاکره بنشینی اما من تمرکزم در مسابقات جام ملت‌های آسیا بود.

بیرانوند ادامه داد: در پایان مسابقات جام ملت‌ها، در کل دو روز از نقل و انتقالات اروپا باقی مانده و اگر من در این دو روز تصمیمی می‌گرفتم کاملا اشتباه بود.

او درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم پرسپولیس در حال حاضر مشکل مالی داشته باشد. چون در زمان آقای گرشاسبی می‌گفتم اگر کسی به جای ایشان بیاید به قول ما لرها «نانش تو روغنه!». مشکلات و بدهی‌های مالی در زمان آقای گرشاسبی کاملا برطرف شده و الان آقای عرب تمرکز بر این است که درصد پول‌های دریافتی ما را به ۵۰ درصد برساند.

بیرانوند در ادامه اظهار کرد:‌ همین تیم پدیده که مشکل مالی داشت و یحیی گل محمدی سر تمرینات نمی‌رفت، با آمدن مالک جدید،‌۵۰ درصد قرارداد بازیکنانش پرداخت شده است. متاسفانه تیمی که قرار است در سه جام بجنگد قراردادش تا ۳۵ درصد نرسیده است.

دروازه‌بان در خصوص اظهارات محمد تقوی درباره تیم پرسپولیس که گفته بود این تیم حمایت می‌شود گفت: من نمی‌توانم جواب این شخص را بدهم و این شخص پیشکسوت است و امیدوارم پیشکسوتان پرسپولیس جواب این شخص را بدهند.

نظرات بینندگان