arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

مجید انصاری: مسئولان فساد را با همه توان نظام، نابود کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در مراسم شب شهادت حضرت زهرا (س) در حرم امام خمینی، گفت: توصیه می‌کنم که مسئولان کشور لااقل سالی یک بار وصیت نامه امام را به عنوان منشور آزادی، استقلال، انسانیت خداپرستی بخوانند. این وصیت نامه سند استقلال و آزادی این ملت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجید انصاری: مسئولان فساد را با همه توان نظام، نابود کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وظیفه سنگین مسئولان است که تا جایی که می توانند باری از دوش مردم بردارند، هزینه‌های اضافه ادارات را قطع کنند و فساد را با همه دستگاه نظام نابود کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری در مراسم شب شهادت حضرت زهرا (س) در حرم امام خمینی، گفت: توصیه می‌کنم که مسئولان کشور لااقل سالی یک بار وصیت نامه امام را به عنوان منشور آزادی، استقلال، انسانیت خداپرستی بخوانند. این وصیت نامه سند استقلال و آزادی این ملت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: با پیروزی انقلاب فراز و نشیب‌ها آمد و دشمن جنگ و تحریم را بر ما تحمیل کرد اما من یقین دارم انقلاب اسلامی بعد از ۱۴۰۰ سال مرهمی بر زخم فاطمه بود. امروز ما میراث دار خون دل امام و شکنجه‌های مبارزان و خون شهدا هستیم. این میراث گران سنگ را همچنان باید پاس بداریم.

وی تأکید کرد: مشکلات و تنگناهای مسائل مردم و مستضعفینی که نور چشم امام بودند را می دانم. دشواری بیکاری برای جوانان عزیز فاقد کار آبرومند را با همه وجود حس می‌کنم. این وضعیت پیامی برای مسئولان دارد. امروز بیش از دهه ۶۰ نیاز به کار جهادی داریم.

انصاری افزود: امروز بیش از دوران دفاع مقدس نیاز به ایثار و فداکاری داریم. امروز دشمنان انقلاب با ابزاری دیگر به میدان آمده‌اند و در فضای مجازی امید و اعتماد مردم را نشانه گرفته‌اند. آنها می‌خواهند اعتماد مردم به نظام را بگیرند و متأسفانه عده‌ای هم دانسته یا ندانسته سربازان پیاده نظام آنان شده‌اند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: وظیفه سنگین مسئولان است که تا جایی که می‌توانند باری از دوش مردم بردارند، هزینه‌های اضافه ادارات را قطع کنند و فساد را با همه دستگاه نظام نابود کنند. انقلاب ما انقلاب عدالت، اخلاق، محبت، اخلاص و انصاف بود. نباید به کسی فحش دهند؛ نباید شخصیت و آبروی افراد در فضای مجازی تاراج شود و نباید بزرگان ما، چه آنهایی که در میان ما هستند و چه آنهایی که در قید حیات نیستند، آماج کینه‌ها و تهمت‌ها شوند. رمز پیروزی ملت ما وحدت بود و وحدت باید حفظ شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
1
جناب انصاری نابودی فساد مستلزم بعضی ابزار همچون شفافیت و برخی چیزهای دیگر است...
نظرات بینندگان