arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

قطبی: عاشق پرسپولیس و فولاد هستم

افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: اولین تجربه مربی‌گری‌ام در ایران با باشگاه پرسپولیس بود و این تیم با تمام هوادارانش جایگاه عزیزی در قلبم دارد. لحظات خوبی را با پرسپولیس تجربه‌ کرده‌ام و همان طور که یک پدر می‌تواند عاشق دو فرزندش باشد، من هم عاشق فولاد و پرسپولیسم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قطبی: عاشق پرسپولیس و فولاد هستم

سرمربی تیم فولاد خوزستان پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت همچنان به تیم سرخ پایتخت علاقه‌مند است اما حالا عشق دیگری هم به نام فولاد دارد.

به گزارش ایسنا، افشین قطبی سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: اولین تجربه مربی‌گری‌ام در ایران با باشگاه پرسپولیس بود و این تیم با تمام هوادارانش جایگاه عزیزی در قلبم دارد. لحظات خوبی را با پرسپولیس تجربه‌ کرده‌ام و همان طور که یک پدر می‌تواند عاشق دو فرزندش باشد، من هم عاشق فولاد و پرسپولیسم.

سرمربی فولاد همچنین درباره بازی فردا گفت: بازی بسیار مهمی برای هر دو باشگاه در پیش است و من خوشحالم که برای اولین بار مقابل پرسپولیس بازی می‌کنیم. روز سختی برای من خواهد بود چرا که هیچ‌گاه فکر نمی‌کردم روی نیمکت تیمی در مقابل پرسپولیس مربی‌گری کنم اما باید وظیفه‌ام را انجام دهم‌. از هواداران پرسپولیس هم می‌خواهم مرا ببخشند. آرزو می‌کنم بازی زیبایی باشد. فولاد خیلی پیشرفت کرده و دوست داریم فاصله خودمان را با رقبا کمتر کنیم. بازیکنانم در بازی فردا انگیزه زیادی برای پیروزی دارند.

نظرات بینندگان