arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قیمت های سرسام آور آیفون در برزیل تا روشن شدن ابعادی دیگر از پرونده طلاق جف بیزوس

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 برزیل یکی از گران ترین کشورهای جهان برای خرید آیفون است. با این وجود برزیلی ها نسبت به خرید آیفون به شدت مشتاق ظاهر می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیت بیت یک ردیاب جدید طراحی کرده که به طور اختصاصی از طریق کارفرمایان یا بیمه گران قابل دریافت است. این موضوع دقیقا شبیه به طرحی است که شرکت اپل نیز در تلاش است اجرایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک با کمک هوش مصنوعی نوعی سیستم جدید را راه اندازی کرده که به کاربران کمک می کند اقدام به خرید مبلمان دلخواهشان کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قوی ترین گجت ارتباطی سال موسوم به "ورت" رونمایی شد، این گجت به طور ویژه برای ورزشکاران مفید خواهد بود، چرا که دارای ویزگی هایی منحصر به فرد است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک اخیرا تیم ویژه مسنجر کودکان خود را بازسازی کرده و از سرویس هایی جدید برای نوجوانان نیز پرده برداری کرده است. اما پرسش این است که چرا فیسبوک تا این حد روی نسل نوجوان سرمایه گذاری و برنامه ریزی می کند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فوربس نوشت: این روزها روبات های روزنامه نگار وارد جریان روزنامه نگاری جهان شده اند، نشریات مختلف به مرور از یان روبات ها استفاده می کنند اما نوشته های این روبات ها چه تاثیری بر روزنامه نگاری دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس گزارشی که توسط واشنگتن پست منتشر شده است، به نظر می رسد حداقل یک نهاد دولتی در ماجرای طلاق و تهدید جف بیزوس  مدیرعامل آمازون نفش دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان