arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
اهانت‌های یک تئوریسین خودخوانده، یک روز بعد از سخنان رهبری در مورد جلوگیری از اظهارات ضدوحدت در سالگرد پیروزی انقلاب؛

ویدیو/ حسن عباسی: لاریجانی، روحانی، ظریف و مطهری؛ برید به جهنم / روزی که مسئولیت شما تمام شود، مردم به روی شما «تف» می اندازند

درحالیکه رهبر معظم انقلاب اخیرا در سخنانی مهم خواستار جلوگیری از حرکات و اظهارات ضد وحدت در آستانه سالگرد انقلاب شده بودند، حسن عباسی از چهره های تندرو در سخنرانی ضمن تمجید از لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج، به شدت به سران کشور حمله و توهین کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن عباسی: لاریجانی، روحانی، ظریف و علی مطهری برید به جهنم / روزی که مسئولیت شما تمام شود، مردم به روی شما «تف» می اندازند

درحالیکه رهبر معظم انقلاب اخیرا در سخنانی مهم خواستار جلوگیری از حرکات و اظهارات ضدوحدت در آستانه سالگرد انقلاب شده بودند، حسن عباسی از چهره های تندرو در سخنرانی ضمن تمجید از لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج، به شدت به سران کشور حمله و توهین کرد.

به گزارش «انتخاب»، حسن عباسی با اشاره به لغو سخنرانی رئیس مجلس در کرج به مناسبت سالگرد انقلاب گفت: ملت رشید کرج در یک حرکت انقلابی، طوماری را امضا کرد که یکی از بانیان برجام را از سخنرانی در سالگرد انقلاب در کرج محروم کردند. از جریانات دانشجویی که پیشتاز بودند، قدردانی میکنم. از امام جمعه محترم کرج که از این موضع جوانان انقلابی حمایت کردند، تقدیر می کنم.

وی در ادامه خطاب به سران ارشد کشور اظهار داشت: اقای لاریجانی، شخص علی مطهری، حسن روحانی و ظریف، چهار روز دیگر که مسئولیت تان در کشور تمام شود، اگر پایتان را در مسجد یا جامعه بگذارید، به خاطر اینکه از بانیان برجام بوده اید، مردم به صورت شما تف می اندازند.

عباسی ضمن انتقاد از واکنش ها به خبر لغو سخنرانی لاریجانی افزود: شنیدم که برخی از نمایندگان مجلس نسبت به موضع مردم البرز بیانیه صادر کدند. شما سال دیگر در انتخابات میخواهید شرکت کنید، شما محکومید که در این مجلس شرکت کردید و سکوت کردنید و امریکا برجام را پاره کرد و اروپا با سازوکار جدید مالی ملت را مقابل پدیده ای به ام نفت در برابر غذا قرار داد.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی و نمایندگانی که امروز بیانیه داده اید، دیدید که پریروز ظریف با چه حرارتی علیه امریکا سخن گفت. انگار رسایی، حیسن شریعتمداری و این بچه های انقلابی بودند. اقای لاریجانی! دلواپس شدید که یک دلواپسی مثل ظریف در مجلس بگوید امریکا قابل اعتماد نیست.

عباسی در ادامه اظهارات توهین آمیز خود گفت: مگر اقای لاریجانی، اقای ظریف، وقتی می گفتیم امریکا قابل اعتماد نیست، روحانی نمیگفت «تا میخواهیم تعامل کنیم، گروهی تعامل ستیز می لرزند، اگر سردتان است، برید به جهنم.» آقای حسن روحانی، اقای جواد ظریف و اقای علی لاریجانی برید به جهنم حالا که دارید می لرزید.

ویدیوی اظهارات عباسی را در زیر ببینید:

 
نظرات بینندگان