arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

نماینده ولی فقیه در سپاه: نمی‌گذاریم فتنه‌گران توطئه‌های گذشته را تکرار کنند / تا مرگ آمریکا، اسرائیل و عربستان ایستاده‌ایم؛ مرگ بر آمریکا و اسرائیل ما در ۲ دهه آینده محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما امروز مجدد پیمان وفاداری با رهبرمان بستیم تا سختی‌ها را تحمل کنیم و هرگز سنگر انقلاب اسلامی را خالی نکنیم، ما نمی‌گذاریم فتنه‌گران فتنه‌های گذشته را تکرار کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما امروز مجدد پیمان وفاداری با رهبرمان بستیم تا سختی‌ها را تحمل کنیم و هرگز سنگر انقلاب اسلامی را خالی نکنیم، ما نمی‌گذاریم فتنه‌گران فتنه‌های گذشته را تکرار کنند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در سخنرانی ویژه روز 22 بهمن در جمع راهپیمایان اصفهانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که نعمت هدایت دینی، ولایت، انقلاب اسلامی، امت با استقامت را به ما داد.

وی افزود: این امت 40 سال استقامت و ثابت کرد که از همه چیز می‌گذرد، سختی‌ها را تحمل کرده اما از دین خدا نمی‌گذرد.

نمینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قدم به قدم راهپیمایی مردم عمل صالحی است، مردم بدانند انقلاب ما والا و دستاوردهای آن معجزه آساست، چهل سالگی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که دشمن گفته بود اجازه نمی‌دهیم این اتفاق رخ دهد، چه فتنه‌ها که کردند اما این امت نشان داد فاطمی، علوی، عاشورایی است و در برابر همه ناملایمات و فتنه‌ها ایستاده و انقلاب را تا رسیدن به صاحب اصلی خود امام زمان (عج) پاسداری می‌کند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: دشمن طی این سال‌ها فتنه‌‌ها و تهاجم‌هایی را علیه انقلاب و مردم داشته اما این امت نشان داد که پیرو حضرت فاطمه (س) و به معنای واقعی علوی و عاشورایی است و در برابر همه سختی‌ها، ناملایمات و فتنه‌ها ایستاده و این انقلاب را پاسداری می‌کند تا به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) تحویل دهد.

وی گفت: رمز ماندگاری انقلاب ما در این 40 سال چه بوده و چرا نظام ولایی شما 40 ساله شده و روز به روز جلو رفته و دشمن روز به روز عقب رفته، انقلاب فراز و نشیب‌های بسیاری داشته اما هیچگاه متوقف نشده، امروز انقلاب نه تنها در منطقه بلکه در همه دنیا بیداری ایجاد کرده، امروز آمریکا اقرار می‌کند انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی آن‌ها را رقم زده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن اعتقاد دارد با زنده ماندن انقلاب اسلامی مرگ استکبار قطعی است، 2 عامل اساسی در ماندگاری انقلاب وجود دارد که با یکدیگر نیز پیوند دارند، ابتدا ولایت و ولایت مداری و رهبری الهی است، تا زمانی که ولایت داریم شکست نداریم و استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: عامل دوم تداوم انقلاب امت است، امتی ایستاده که هم استقامت فکری، علمی، بصیرتی، عملی دارد، بیش از 300 شهید را تشییع می‌کند اما دست از انقلاب بر نمی‌دارد و همچنین در میدان جهاد کبیر سختی‌ها را تحمل می‌کند و گاهی بی عدالتی را تحمل می‌کند اما در برابر استکبار ایستاده است، امتی که هم اهل بصیرت و هم اهل استقامت بوده، این امت شکست ناپذیر است.

‌حاجی صادقی خاطرنشان کرد: پیام این امت به آمریکا، اسرائیل و عربستان این است که تا مرگ شما ایستاده‌ایم و هرگز کوتاه نمی‌آییم، بمب اتمی که شما از آن می‌ترسید بمب اتم ملت ایران، استقامت، علوی و حسینی این امت است که به قدرت الهی کاخ شما را بر سر شما ویران می‌کنند، این مرگ بر آمریکا و اسرائیل ما در 2 دهه آینده محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: چون انقلاب شما زنده، اثرگذار و کارآمد است دشمن دارد و اگر انقلاب زنده و اثرگذار و کارآمد نبود و در دنیا تاثیرگذار نبود این میزان دشمنی و حمله و فتنه نداشت، دشمن آن نیز جبهه استکبار است. دشمن به رژیم اشغالگر، عربستان و منافقان و برخی خود فروخته‌ها نقش داده و باید مراقب باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: پیام امروز و 22 بهمن امسال این است که در برابر جبهه استکبار جبهه‌ای بزرگ از ملت، دولت و مجلس تشکیل دهیم، امروز بیش از همیشه نیاز داریم تا در این جبهه واحد بایستیم زیرا انقلاب ما زنده است و پاسدار و حافظ می‌خواهد و همه ملت ما سنگرنشین حفاظت از این انقلاب هستند.

وی گفت: ما به همه می‌گوییم محور وحدت ما رهبری و ولایت است، حفاظت انقلاب ایستادگی من و شما را می‌طلبد، رهبر انقلاب وعده دادند امسال راهپیمایی 22 بهمن از همیشه باشکوه‌تر است و در سراسر ایران از نظر کمی و کیفی با همیشه تفاوت داشت و امروز فریاد تبری و استکبار‌ستیزی مردم و فریاد نه گفتن مردم به آمریکا از هر 40 سال قوی‌تر و رساتر بوده است.

‌حاجی‌صادقی با اشاره به پیام مردم در 40 سالگی انقلاب اظهار داشت: ما امروز مجدد پیمان وفاداری با رهبرمان بستیم تا سختی‌ها را تحمل کنیم و هرگز سنگر انقلاب اسلامی را خالی نکنیم، ما نمی‌گذاریم فتنه‌گران فتنه‌های گذشته را تکرار کنند، ما اهل کوفه نیستیم و ایستاده‌ایم.

وی افزود: صادقانه به مسئولان می‌گویم ابتدا خدمتگزاری در نظام الهی را نعمت بدانید و طعمه ندانید، مسئولان خدا را شاکر باشید که نوکر مردم هستید و باید افتخار به نوکری این مردم کنیم، مطالبه مردم این است که مردم با بصیرت، قدرشناس از شما چیزی جز خدمت‌گذاری نمی خواهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نخستین خواسته مردم از مسئولان این است که در برابر فشارهای استکبار روحیه خدمتگزاری صادقانه از خود نشان داده و خود را خادم ملت و نوکر این مردم بدانند و ادای حق این خدمت را با روحیه جهادی نشان دهند، امروز مسئولان باید با روحیه جهادی و انقلابی کار کنند زیرا جنگ استکبار با انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: مطالبه‌گر مردم هستند و ما باید پاسخگو باشیم، صاحب این حکومت مردم هستند و همه مسئولان نسبت به این مردم خدمتگزار باشند، مردم با هیچ مسئولی دشمنی ندارند اما خواسته مهمی از شما دارند که آن تبعیت از ولایت در نظام اسلامی است و اینکه مسئولان منویات رهبری را با همه وجود عمل کنند.

‌حاجی صادقی بیان کرد: پیام این فریادها این است که 40 سال تجربه کرده‌ایم هرجا تابع ولایت بوده‌ایم موفق بوده و آن جایی آسیب دیدیم که برخی خواسته‌اند کنار رهبری نظریه پردازی کنند، در تبعیت از ولایت همه دستورات رهبری لازم الاجراست و از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به ولایت سرباز باشید.

وی گفت: این امت با ولایت محوری کارهای نشدنی را شدنی کردند و در برابر فتنه جدید دهه 90 و فشار اقتصادی نیز پیروز می‌شوند، اصفهان در طول انقلاب و پیش از انقلاب همیشه پیشرو بوده و 40 سال است که به مناسبت‌های مختلف در میدان امام خمینی (ره) حضور پیدا کرده و این میدان امروز مکان مقدسی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: به رژیم اشغالگر این پیام را می‌دهیم که زهی خیال باطل، ما خدا و امام زمان (عج) داریم، ما دین داریم و در فرهنگ اهل بیت یاد گرفته‌ایم که تولی و تبری 2 لایه دینی هستند.

وی افزود: ما همان میزان که به ولایت وابستگی داریم به همان میزان از استکبار کینه داریم و ما سر به تن استکبار نمی‌گذاریم، رژیم اشغالگر قدس دید که انقلاب با آن‌ها چه کرد، روزی مشکل استکبار سنگ بچه‌های فلسطینی بود اما امروز سنگ‌های فلسطینی‌ها تبدیل به موشک‌های دوربرد شده که هیچ گنبد آهنی نمی‌تواند مقابل آن ایستادگی کند.

‌حاجی صادقی خاطرنشان کرد: ابتدا 33 روز و پس از آن 22 روز و پس از آن 8 روز و در مرحله چهارم 48 ساعت هم در برابر حزب‌الله مقاومت نکرد، رژیم اشغالگری که روزی نیل تا فرات شعار می داد امروز از ترس دیوارهایی را دور خود کشیده است، ما 22 بهمن و روز قدسی را در قدس شریف جشن می‌گیریم.

وی تصریح کرد: کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه 40 سال است که نجابت و رأفت انقلاب اسلامی و زندگی صلح آمیز و مصالحت انقلاب اسلامی را تجربه کرده‌اند اما بازهم فریب جنگ طلبانه آمریکا را می‌خورید و فکر می‌کنید هنوز ابرقدرت است، آمریکا اعتراف می‌کند که انقلاب اسلامی همه شاخصه‌های ابرقدرتی را از آمریکا گرفته پس چرا هنوز نوکری می‌کنید، دست از شیطنت و دشمنی با این ملت بردارید.

نظرات بینندگان