arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

گوآیدو: ارتش با ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه "نسل کشی" می‌کند

خوآن گوآیدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا گفت: نظامیان با اقداماتی همچون کشتن جوانان تظاهرکننده و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به ونزوئلا به "افراد شکنجه‌گر و نسل کُش" تبدیل می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا به نظامیان این کشور هشدار داد که ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه از آنها "افرادی نسل کش" می‌سازد، چرا که این کار یک جنایت علیه بشریت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، خوآن گوآیدو، رئیس جمهوری خودخوانده ونزوئلا و رهبر مخالفان نیکولاس مادورو، در واکنش به جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به ونزوئلا از مرز کلمبیا گفت‌: مسئولانی درباره این امر وجود دارند و دولت مادورو این را نیز می‌داند. آقایان نیروهای مسلح این یک جنایت علیه بشریت است.

وی همچنین اظهار کرد که نظامیان با اقداماتی همچون کشتن جوانان تظاهرکننده و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به ونزوئلا به "افراد شکنجه‌گر و نسل کُش" تبدیل می‌شوند.

حجم زیادی از مواد غذایی و دارویی که از طرف آمریکا به عنوان کمک‌های بشردوستانه برای مردم ونزوئلا فرستاده شده است، از روز پنجشنبه در انبارهای "کوکوتا"، در کلمبیا نگهداری می‌شوند.

رئیس جمهور ونزوئلا، نیکولاس مادورو تاکید کرد که "ضرورت ارسال کمک‌های بشر دوستانه" از طرف واشنگتن ساخته شده است تا بتواند در ونزوئلا مداخله کند.

نظرات بینندگان