arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

مسدود شدن راه ۶۰ روستا در برف کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعلت بارش برف تردد در برخی محورهای استان به کُندی صورت می‌گیرد و راه ارتباطی ۶۰ روستا مسدود شده است.فعلاً در محورهای" یاسوج- شیراز"، "یاسوج –اصفهان" و "یاسوج –مارگون" تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعلت بارش برف تردد در برخی محورهای استان به کُندی صورت می‌گیرد و راه ارتباطی ۶۰ روستا مسدود شده است.

محمد حسن نصیری‌راد در گفت‌وگو با ایسنا افزود: به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات رانندگی از جمله شتاب زدگی، انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی از سوی رانندگان در جاده دو خطه باعث ترافیک سنگین شده و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: فعلاً در محورهای" یاسوج- شیراز"، "یاسوج –اصفهان" و "یاسوج –مارگون" تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در محور یاسوج- اقلید متأسفانه به علت نداشتن رنجیر چرخ خودروهایی که از سفر باز می‌گردند، تردد به سختی و زحمت صورت می‌گیرد و مشکلاتی برای مسافران ایجاد شده و جاده انسداد پیدا کرد.

نصیری‌راد تصریح کرد: بر اساس گزارشات رسیده تاکنون راه ۶۰ روستای استان به علت بارش برف و باران مسدود شده است.

وی اضافه کرد: ۲۳ اکیپ راهداری با حدود ۲۰۰ راهدار و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان به مردم و رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۱ گردنه و ۱۵۰۰ کیلومتر جاده برف‌گیر و ۱۰ گردنه مه‌گیر به طول ۵۰ کیلومتر وجود دارد.

بارش باران و برف در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از عصر روز یک‌شنبه آغاز شده و هم‌چنان ادامه دارد، البته بارش برف از صبح امروز آغاز شد.

هم اکنون شاهد بارش برف و باران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

نظرات بینندگان