arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

عواقب فیلتر کردن ایرانی‌ها در سایت فدراسیون جهانی/ سهراب مرادی رای نیاورد؛ تالاخادزه گرجستانی بهترین وزنه‌بردار جهان شد!

در شرایطی که فدراسیون جهانی دسترسی ایرانی ها برای رای دادن به سهراب مرادی را فیلتر کرده بود،لاشا تالاخادزه گرجستانی موفق شد برای دومین سال پیاپی عنوان بهترین وزنه بردار جهان را از آن خودش کند.این اتفاق در حالی افتاد که والنتین در بخش بانوان هم توانست این عنوان را از آن خودش کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

لاشا تالاخادزه گرجستانی برای دومین سال متوالی عنوان بهترین وزنه بردار جهان را به دست آورد و سهراب مرادی امسال هم در کسب این عنوان ناکام ماند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در شرایطی که فدراسیون جهانی دسترسی ایرانی ها برای رای دادن به سهراب مرادی را فیلتر کرده بود،لاشا تالاخادزه گرجستانی موفق شد برای دومین سال پیاپی عنوان بهترین وزنه بردار جهان را از آن خودش کند.این اتفاق در حالی افتاد که والنتین در بخش بانوان هم توانست این عنوان را از آن خودش کند.

فدراسیون جهانی اعلام کرد که بیش از ۳۰ هزار رأی در این نظر سنجی به ثبت رسید که ۱۷ هزار و ۸۰۰ رأی برای تالاخادزه وزنه بردار سنگین وزن گرجستانی به ثبت رسید. ۱۳ هزار رأی هم برای والنتین ثبت شد.

در بخش مردان بعد از تالاخادزه، سهراب مرادی از ایران و یولی ایراوان از اندونزی بیشترین رأی را داشتند.در بخش زنان هم پس از والنتین، هسینگ چون از چین تایپه و تاتیانا کاشیرینا از روسیه بیشترین رأی را کسب کردند.

نظرات بینندگان