arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۵ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

بیرانوند: داور گفت آفساید بودیمیر را نگرفتم و بروید حال کنید! / همه این لیگ را روی هم بگذارید السد و الدوحیل نمی‌شوند

بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس گفت: به داور پشت دروازه گفتم اگر سردت است برو داخل یک کت بپوش، او هم گفت من به کرمانشاهی گفته‌ام که پنالتی نبوده اما خود کرمانشاهی گفت که خودم دیدم، شما چیزی نگویید. وقتی VAR نیست این داورها را گذاشته‌اند تا کمک کنند. داور کمک پرچم زده، کرمانشاهی به او می‌گوید پرچم را پایین بیاور، خودم دیدم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دروازه‌بان تیم پرسپولیس اظهارات جالبی را پیرامون اتفاقات رخ داده در جدال با فولاد بر زبان جاری ساخته است.

به گزارش ایلنا، اتفاقات دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان جدا از نتیجه رقم خورده در میدان مسابقه، حواشی زیادی را به دنبال داشت و باعث شد تا نه تنها سعید فتاحی بلکه رضا کرمانشاهی که سابقه قضاوت‌های جنجالی او طی چند سال اخیر نزدیک به انگشتان دو دست می‌رسد، با واکنش تند پرسپولیسی‌ها مواجه شود.

از نظر پرسپولیسی‌ها انگار همه چیز دست به دست هم داده بود تا شاگردان برانکو نتیجه را به افشین قطبی واگذار کنند. هرچند که پرسپولیسی‌ها باید به ضعف‌های فنی‌شان هم نگاهی ویژه داشته باشند و از یاد نبرند که چه اتفاقاتی در این دیدار؛ جدا از قطعی برق و سوت‌های جنجال‌برانگیز رضا کرمانشاهی در کار فنی آنها رخ داد که این نتیجه رقم خورد. گفتگوی علیرضا بیرانوند با ایلنا را در ادامه می‌خوانید:

*وقتی سعید فتاحی وارد اتوبوس شد چه اتفاقی بین تو و او رخ داد؟

قبل از اینکه به تونل ورزشگاه برسیم به من گفتند که بازی برگزار نمی‌شود. وقتی هم اتوبوس وارد تونل شد، سعید فتاحی نگذاشت تیم از اتوبوس خارج شود و گفت برق‌ها قطع شده، من هم به او گفتم که چرا راستش را به ما نمی‌گویید؟ من که می‌دانم بازی برگزار نمی‌شود. مگر می‌شود در روز روشن که مصرف برق پایین است، برق‌ها رفته باشد؟! من از این عصبانی بودم که نباید روی نیمکت ورزشگاه می‌نشستیم تا اجازه بدهند به رختکن برویم.

*چه کسی به تو گفت بازی برگزار نمی‌شود؟

یکی از کسانی که مسوول برگزاری بازی بود و از دوستان من، زنگ زد و گفت بازی برگزار نمی‌شود. اصلا همه‌مان شوکه شده بودیم. ما را روی نیمکت نشاندن و به ما می‌گویند منتظریم تا مجوز را صادر کنند. مگر می‌شود شب قبل از بازی جلسه هماهنگی برگزار کنند و از قبل‌تر روز بازی را اعلام کنند و آن وقت بگویند منتظر مجوز بازی هستیم؟!

*سعید فتاحی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که با برانکو هماهنگ بوده است.

برانکو به فتاحی گفت یک ساعت و نیم قبل از بازی، طبق قانون باید در رختکن باشیم تا بازیکنان بتوانند لباس‌های‌شان را بپوشند و جلسه قبل از بازی را برگزار کنند اما آقای فتاحی کاری کرد که مجبور شدیم همه این کارها را ظرف نیم ساعت انجام بدهیم.

*تا حالا بیرانوند را اینگونه عصبانی ندیده بودیم که به سمت داور حمله‌ور شود!

به خاطر این عصبانی شدم که آقایان اعصاب همه ما را خراب کردند. من به کرمانشاهی اعتراض نکردم. داور پشت دروازه را برای چه گذاشته‌اند که خطاهای داخل 18 قدم را که داور نمی‌بیند به او بگوید. به داور پشت دروازه گفتم اگر سردت است برو داخل یک کت بپوش، او هم گفت من به کرمانشاهی گفته‌ام که پنالتی نبوده اما خود کرمانشاهی گفت که خودم دیدم، شما چیزی نگویید. وقتی VAR نیست این داورها را گذاشته‌اند تا کمک کنند. داور کمک پرچم زده، کرمانشاهی به او می‌گوید پرچم را پایین بیاور، خودم دیدم.

*واقعا کرمانشاهی چنین حرف‌هایی زد؟

بله و همین مساله باعث شد که من عصبانی شوم. اگر کرمانشاهی خودش همه‌کاره است پس چرا برای او کمک گذاشته‌اند؟! آفساید بودیمیر را نگرفته و بعد به ما می‌گوید بروید کیف کنید، به شما حال دادم. آقای کرمانشاهی به ما حال نده، عدالت را اجرا کن!

*پنالتی میرزایی درست بود؟

پس من به شما چه می‌گویم؟! خود کمک‌داور پشت دروازه گفت پنالتی نبود. خود میرزایی هم قسم خورد که بازیکن ما به او نخورده که پنالتی شود! با همه اینها فقط یک جمله بگویم؛ همه این لیگ را روی هم بگذارید السد و الدوحیل نمی‌شوند. آنها را بردیم، اینها را هم می‌بریم و قهرمان می‌شویم.

نظرات بینندگان