arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۸ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

اسنپ، تپسی و تمامی اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی در اپلیکیشن تاکسی چی

با رشد و رونق بیشتر بازار تاکسی‌های اینترنتی و همه‌گیر شدن اپلیکیشن‌های تاکسی‌ آنلاین مانند اسنپ، تپسی، ماکسیم و... تاکسی‌های اینترنتی به شهرستان‌ها هم رسیده اند و به طور مثال اپلیکیشن تاچ‌سی به یکی از اپ‌های پرطرفدار مشهد تبدیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپلیکیشن تاکسی‌چی امکان دسترسی به تمام اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی و پیک‌های آنلاین کشور را در یک اپلیکیشن فراهم کرده تا دیگر نیازی به نصب چندین اپلیکیشن مشابه روی تلفن همراه نباشد. همینطور امکان ثبت نام، درخواست مستقیم سفر، پرداخت آنلاین و امتیازدهی نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. به همین بهانه بیایید نگاهی داشته باشیم به وضعیت تاکسی‌های آنلاین در سرتاسر کشور و اهمیت وجود این استارتاپ را بررسی کنیم.

حالا دیگر چند سالی از ورود تاکسی‌های آنلاین به فرهنگ سفرهای درون شهری ایرانیان می‌گذرد و امروزه بیش از 25 اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در شهرهای مختلف کشور فعال هستند و با توجه به استقبال کاربران تلفن‌های هوشمند از اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی، این تعداد همچنان رو به افزایش است و شاهد رقابتی‌تر شدن بازار تاکسی‌های آنلاین هستیم.

با رشد و رونق بیشتر بازار تاکسی‌های اینترنتی و همه‌گیر شدن اپلیکیشن‌های تاکسی‌ آنلاین مانند اسنپ، تپسی، ماکسیم و... تاکسی‌های اینترنتی به شهرستان‌ها هم رسیده اند و به طور مثال اپلیکیشن تاچ‌سی به یکی از اپ‌های پرطرفدار مشهد تبدیل شده است.

مقایسه قیمت‌ها و انتخاب ارزان‌ترین تاکسی اینترنتی، مزیت اصلی تاکسی‌چی

در حقیقت تاکسی‌چی یک استارتاپ متفاوت از سایر اپلیکیشن تاکسی‌های آنلاین است که با هوشمندی یکی از مهمترین نیازهای کاربران را شناسایی کرده و خدمتی خاص به مسافران تاکسی اینترنتی ارائه می‌دهد. تاکسی‌چی اساسا اتوموبیل و تاکسی مخصوصی از خود ندارد بلکه دسترسی کاربران به تمامی تاکسی‌های آنلاین را ساده‌تر، سریع‌تر و ارزان‌تر کرده است.

در اپلیکیشن تاکسی‌چی می‌توانید پس از مشخص کردن مبدا و مقصد، قیمت‌های تاکسی‌های اینترنتی را با هم مقایسه کنید و به صورت مستقیم از طریق تاکسی‌چی ارزان‌ترین گزینه را انتخاب و درخواست سفر دهید.

• اپلیکیشن تاکسی‌چی در سرتاسر کشور کارآیی دارد و لازم نیست با سفر به نقاط مختلف کشور، اپلیکیشن جدیدی در گوشی خود نصب کنید. تاکسی‌چی بسته به مبدا و مقصد، تمامی تاکسی‌های آنلاین در دسترس را به شما پیشنهاد می‌کند .

• هیچ هزینه اضافه‌ای بابت سفارش تاکسی اینترنتی از تاکسی‌چی، پرداخت نمی‌کنید.

• امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های بانکی در اپلیکیشن تاکسی‌چی وجود دارد.

• امکان امتیازدهی و ثبت نظر درباره سفر، در اپلیکیشن تاکسی‌چی امکان‌پذیر است.

• با استفاده از تاکسی‌چی و سفارش تاکسی اینترنتی مورد نظر خود از طریق این اپلیکیشن، از خدمات پشتیبانی شرکت فراهم‌کننده بهرمند می‌شوید.

اسنپ و تپسی رقبای تاکسی‌چی نیستند

اسنپ، تپسی و هیچ یک از اپلیکیشن‌های فراهم کننده تاکسی اینترنتی را نمی‌توان رقیب تاکسی‌چی دانست؛ چرا که این اپلیکیشن تازه وارد، قرار است به کاربرانی که در شرایط مختلف می‌خواهند بهترین گزینه را از میان تاکسی‌های آنلاین انتخاب کنند، کمک کند. پس در واقع تاکسی‌چی تمام اپلیکیشن‌های تاکسی‌ آنلاین را در کنار هم در قالب یک اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سفارش پیک موتوری؛ تاکسی‌چی فقط تاکسی اینترنتی پیشنهاد نمی‌کند

با همین اپلیکیشن تاکسی‌چی می‌توانید علاوه بر استفاده از ماشین‌های تمامی برندهای تاکسی اینترنتی مانند اسنپ، تپسی، کارپینو، ماکسیم و.. از پیک‌های موتوری آنلاین مانند اسنپ، اسنپ‌باکس، اسپید و الوپیک هم بهرمند شوید.

این اپلیکیشن در حال حاضر جوابگوی تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند اعم از اندروید و IOS است و کاربران می‌توانند اپلیکیشن تاکسی‌چی را دانلود و روی گوشی‌های خود نصب کنند.

 

 

 

نظرات بینندگان