arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

بهترین راه حل برای "نخریدن" لوازم منزل در شب عید

اما با سخت شدن شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت لوازم منزل، بهترین کار برای اینکه هزینه‍‌های اضافه را به خانواده تحمیل نکنیم این است که لوازم منزل را تعمیر و سرویس کنیم تا عمر و کارایی آن افزایش پیدا کند. اما چه کار کنیم که امسال بدون خریدن لوازم منزل، سال نو را شیرین‌تر و کم خرج‌تر آغاز کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عید نوروز همیشه با نو شدن و تازه شدن همراه است و همه دوست دارند با نو کردن وسایل خود، سال نو را با تازگی بیشتری شروع کنند. ما ایرانی‌ها عادت داریم نوروز که نزدیک می‌شود لباس‌ها، دکوراسیون خانه، وسایل زندگی و بسیاری چیزهای دیگر را تازه کنیم و آماده شویم که سالی پرشور و پر از زندگی را تجربه کنیم.

خیلی از خانواده‌ها سعی می‌کنند با خریدن وسایل و لوازم دکوری تازه، حال و هوای خانه را عوض کنند و طراوت بهاری را به داخل خانه نیز منتقل کنند. بسیاری نیز با عوض کردن مبلمان، یخچال، لباسشویی و اجاق گاز به دنبال تازه کردن آشپزخانه هستند. اما با سخت شدن شرایط اقتصادی و بالا رفتن قیمت لوازم منزل، بهترین کار برای اینکه هزینه‍‌های اضافه را به خانواده تحمیل نکنیم این است که لوازم منزل را تعمیر و سرویس کنیم تا عمر و کارایی آن افزایش پیدا کند. اما چه کار کنیم که امسال بدون خریدن لوازم منزل، سال نو را شیرین‌تر و کم خرج‌تر آغاز کنیم؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

تعمیر به جای تعویض لوازم سنگین و گران قیمت

سعی کنید امسال شعار تعمیر به جای تعویض را بیشتر در خانواده خود جا بیندازید و تا یکی از وسایل منزل خراب شد، سریع به فکر تعویض کردن آن با یک وسیله نو نباشید. برای اینکه خیلی از لوازم منزل با ارزش هستند و می‌شود با هزینه بسیار کم و سرویس و تعمیر به موقع آن، جلوی خراب شدن آن را گرفت و سال‌های بیشتری از آن بهره برد. یکی از وسایل منزل که خرید آن ممکن است فشار زیادی را بر روی تمامی اعضای خانواده وارد کند، یخچال فریزرها هستند. امروزه از یخچال‌های ساده و کوچک تا یخچال‌های ساید بای ساید به قدری افزایش قیمت داشته‌اند که به هیچ وجه به‌صرفه نیست تا به فکر خرید یک یخچال نو باشید. گاهی شارژ گاز یخچال، تعویض واشر دور یخچال و یا سرویس و تعمیر فریزر یخچال باعث می‌شود کارایی آن چند برابر شود. البته بهتر است برای تعمیر یخچال فریزر از یک متخصص و تعمیرکار یخچال حرفه‌ای کمک بگیرید.

ماشین لباسسشویی نیز از جمله وسایل گران قیمت منزل به حساب می‌آید که خرید یک لباسشویی جدید و نو شاید باعث شود هزینه سنگینی به خانواده وارد شود. تعمیر موتور لباسشویی، گرفتن لرزش لباسشویی و سرویس کلی آن نیز به شما کمک می‌کند که دیگر نیاز به خرید یک وسیله جدید نداشته باشید. برای تعمیر لباسشویی نیز می‌توانید از متخصصان و تعمیرکاران خبره و کاربلد در این زمینه کمک بگیرید.

چطور یک تعمیرکار لوازم منزل پیدا کنیم؟

شاید شما هم وقتی تصمیم به تعمیر وسایل منزل می‌گیرید خودتان آستین‌ها را بالا بزنید و به فکر تعمیر وسیله باشید. گاهی نیز در با مراجعه به تعمیرگاه های لوازم منزل، سعی می کنیم از وسایل را به تعمیرکار را بسپاریم. اما بهتری روش برای تعمیر لوازم سنگین منزل که بردن آن به تعمیرگاه سخت است، کمک گرفتن از تعمیرکار سیار لوازم منزل است.

اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چطور می شود یک تعمیرکار سیار خوب و منصف پیدا کرد باید به شما بگوییم که اپلیکیشن و وبسایت استادکار به عنوان یکی از بهترین ارائه دهنده های خدمات تعمیرات لوازم منزل به صورت اینترنتی است و شما به راحتی می توانید سفارش خود را در زمینه تعمیر یخچال، تعمیر لباسشویی، تعمیر اجاق گاز، تعمیر کولر و تعمیر هر نوع وسیله برقی خانه و آشپزخانه را از استادکار سفارش دهید. توجه داشته باشید که هزینه ثبت سفارش در استادکار رایگان است و هزینه تعمیر لوازم را بعد از تمام شدن تعمیر لوازم، پرداخت می کنید.

در واقع استادکار مانند یک رابط بین شما و متخصصان خواهد بود و برای تعمیر هر نوع وسیله برقی، بسیاری از متخصصان را به شما معرفی می کند و این شما هستید که می توانید با بررسی امتیاز متخصص و یا نظر کاربران دیگر که از این خدمت استفاده کرده اند، متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین تعیین زمان و ساعت مراجعه متخصص به دست خواهد بود.

کافیست برای یک بار هم که شده از استادکار برای تعمیر لوازم منزل کمک بگیرید تا تبدیل به یک مشتری پر و پا قرص این مجموعه شوید.

 

 

نظرات بینندگان