arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

طرح بلندپروازانه آمازون برای هوشمندسازی خانه ها در راه است

آمازون در حال خرید امتیاز شرکت Eero برای توسعه سیستم های هوشمند خانگی است که به کاربران کمک می کند کل خانه خود را با یک سیگنال بیسیم قوی به شکلی هوشمند مدیریت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آمازون در حال خرید امتیاز شرکت Eero برای توسعه سیستم های هوشمند خانگی است که به کاربران کمک می کند کل خانه خود را با یک سیگنال بیسیم قوی به شکلی هوشمند مدیریت کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آمازون از مدت ها پیش برای توسعه سیستم های هوشمند خانگی در تلاش است و این معامله آخرین نشانه ای از تلاش گسترده ای است  که آمازون طی سال های اخیر ترتیب داده است.

 پیش از این نیز شاهد مجموعه ای از محصولات آمازون که شامل بلندگوهای هوشمند و دوربین های امنیتی متصل به اینترنت است، بوده ایم. آمازون  تا این لحظه در مورد شرایط مالی این معامله هیچ چیزی را افشا نکرده است.

شرکت Eero  طی 5 سال اخیر  یکی از پیشگامان شبکه های هوشمند و بیسیم بوده است، استفاده از یک روتر  وای فای برای پوشش کل خانه یا دفتر با کمک این سیستم ها بسیار شگفت انگیز است. Eeroپوشش وای فای را تا 1000 فوت مربع بهبود می بخشد، بنابراین یک سیگنال قوی وای فای را برای همه گوشه و کنار خانه به ارمغان می آورد.

دیو لیمپ، مدیر ارشد دستگاه ها  و خدمات آمازون، در بیانیه ای گفت: "ما با تیم Eero یک همکاری فوق العاده خواهیم داشت و به سرعت راه حلی برای مشکلات وای فای خود خواهیم یافت. این سیستم کمک می کند دستگاههای متصل به سرعت به یک دید مشترک رسیده و طرح خانه های هوشمند نیز می تواند ساده تر شود و ما متعهد به ادامه حمایت از مشتریان خود هستیم."

یک روتر Eero با قیمت 991 دلار فروخته می شود و احتمالا اتصال این سرویس به خدمات آمازون باعث می شود امکان دسترسی به ابزارهای برتر برای مدیریت رمز عبور، مرور وب امن و سایر مزایا در اختیار کاربران قرار گیرد.

یک سخنگوی آمازون می گوید که Eero همچنان همانند قبل از روترها پشتیبانی می کند.  در عین حال Eero همچنان با رقابت سخت در بازار روتر مواجه است، حتی گوگل نیز در حال توسعه سیستم روترهای خود است. بر این اساس پیشبینی می شود این همکاری به طور همزمان برای آمازون و Eeroکاربردی و مفید باشد.

 

نظرات بینندگان