arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

۱۲۳ نیروی گارد سلطنتی عربستان وارد اسلام آباد شدند

تلویزیون 'جیو' پاکستان اعلام کرد، در آستانه سفر 'محمد بن سلمان'، ولیعهد عربستان، ۱۲۳ نیروی گارد سلطنتی سعودی سه شنبه شب وارد پاکستان شدند. تلویزیون جیو به نقل از دیپلمات‌های پاکستانی افزود، این نیرو‌ها با هدف تامین امنیت بن سلمان در طول سفر به اسلام آباد وارد پاکستان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تلویزیون 'جیو' پاکستان اعلام کرد، در آستانه سفر 'محمد بن سلمان'، ولیعهد عربستان، ۱۲۳ نیروی گارد سلطنتی سعودی سه شنبه شب وارد پاکستان شدند.

تلویزیون جیو به نقل از دیپلمات‌های پاکستانی افزود، این نیرو‌ها با هدف تامین امنیت بن سلمان در طول سفر به اسلام آباد وارد پاکستان شدند.
به گفته سفیر عربستان در پاکستان، سفر دو روزه بن سلمان به پاکستان، ۱۶ فوریه (۲۷ بمهن) شروع می‌شود و انتظار می‌رود در طول این دیدار در 'خانه نخست وزیر' پاکستان اقامت کند.
تامین امنیت خانه نخست وزیر پاکستان و هشت هتل خصوصی در اسلام آباد به عهده نیرو‌های گارد سلطنتی عربستان و ارتش پاکستان خواهد بود.
شماری از شاهزاده‌های سعودی و اعضای خانواده سلطنتی، بن سلمان را در این سفر همراهی می‌کنند و از ۳۰۰ دستگاه خودرو در اسلام آباد که صرفا برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، استفاده خواهند کرد.
تیمی از پزشکان و هیئتی از اصحاب رسانه عربستان نیز برای پوشش سفر بن سلمان وارد اسلام آباد شدند.
قرار است پاکستان و عربستان در طول سفر بن سلمان به اسلام آباد، قرارداد‌هایی به ارزش ۲۰ میلیارد دلار امضا کنند.

نظرات بینندگان