arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نگرانی کارمندان تسلا در مورد اخراج شدن ناگهانی تا مشکل عجیب اینستاگرام

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

قلم طراحی هوشمند موسوم به "Massless " یکی از برترین محصولات دنیای تکنولوژی است که به طور ویژه برای کاربران آیفون طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سایت اشتراک گذاری عکس 500px می گوید که در سال 2018 هک شده است. این اتفاق باعث شده تعداد زیادی از نام های کاربری و رمزهای عبور کاربران سرقت شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک نظرسنجی جدید که روی بیش از 8 هزار کارمند از غول های مختلف فناوری انجام شده، به نظر می رسد بیشتر کارکنان شرکت  تسلا به شدت نگران هستند که هر لحظه ممکن است اخراج شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک پیش بینی جدید از تحلیلگران بریتانیایی بنیاد "Juniper Research" ، استفاده از دستیارهای صوتی طی چند سال آینده به سه برابر خواهد رسید. این موسسه برآورد می کند که تا سال 2023، 8 میلیارد دستیار دیجیتالی توسط کاربران استفاده خواهد شد. نرخ استفاده از دستگاه های صوتی تا پایان سال 2018 2.5 میلیارد دستیار بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل یک تغییر کوچک اما مهم را در iOS انجام داده است که به کاربران اجازه می دهد راهی ساده تر برای مدیریت اشتراک گذاری برنامه های خود داشته باشند. در آخرین نسخه سیستم عامل تلفنهای همراه اپل یعنی  iOS 12.1.4  و 12.2 بتا این  شرکت تنظیمات «مدیریت اشتراکها» را اضافه کرده است، بنابراین تنها با یک کلیک روی نمایه خود در اپ استور می توانید تنظیماتی دقیق تر از همیشه داشته باشید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جک دورسی؛ مدیرعامل توییتر می گوید ایلان ماسک رئیس شرکت تسلا یکی از شخصیت های مورد علاقه وی است. درواقع جک دورسی در جریان یک مصاحبه اعلام کرده از نفود ایلان ماسک در تسلا لذت می برد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از کاربران اینستاگرام طی 24 ساعت گذشته با کاهش بی دلیل تعداد کاربران خود مواجه شده اند که این کاهش تعداد در افرادی که تعداد دنبال کنندگان بیشتری دارند محسوس تر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان