arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

روحانی: حمله به اتوبوس پرسنل سپاه عمق درماندگی تروریست‌ها بود / آمران و عوامل این اقدام بزودی به سزای جنایت خود خواهند رسید

رییس جمهوری حمله به اتوبوس حامل پرسنل سپاه پاسداران در جاده خاش - زاهدان را نمایش عمق استیصال و درماندگی مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران دانست و تاکید کرد: بی تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیرو‌های پرتوان امنیتی و انتظامی کشور بزودی به سزای جنایت خود خواهند رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمهوری حمله به اتوبوس حامل پرسنل سپاه در جاده خاش - زاهدان را نمایش عمق استیصال و درماندگی مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران دانست و تاکید کرد: بی تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیرو‌های پرتوان امنیتی و انتظامی کشور بزودی به سزای جنایت خود خواهند رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران، حضور باشکوه و حماسی هموطنان در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برنتافتند و عمق استیصال و درماندگی خود را با حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش- زاهدان، به نمایش گذاشتند.
این پیام می‌افزاید: این اقدام تروریستی و مذبوحانه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از پاسداران غیور و حافظان جان برکف امنیت و اقتدار میهن اسلامی شد، قلوب همه مردم ایران را جریحه دار کرد.
رییس جمهوری در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران، نیرو‌های نظامی و به ویژه پرسنل خدوم و غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم و برای آن شهیدان والامقام علو درجات، برای بازماندگان ایشان صبر و اجر و برای مجروحان حادثه، شفای عاجل مسالت دارم.
در این پیام آمده است: این جنایت لکه ننگ دیگری بر کارنامه سیاه حامیان اصلی تروریسم در کاخ سفید، تل آویو و ایادی منطقه‌ای آنان است که هم اقدامات مضحک و تصنعی برای ایران هراسی و هم ادعای مبارزه با تروریسم و امنیت آفرینی برای خاورمیانه را دارند؛ اما جان و مال مردم سراسر این منطقه، قربانی سوداگری تسلیحاتی آنان و دلار‌های آلوده به خون مظلومان است.
در پیام رییس جمهوری آمده است: بی تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیرو‌های پرتوان امنیتی و انتظامی کشور بزودی به سزای جنایت خود خواهند رسید و بار دیگر همدلی و یکپارچگی ملت ایران در دفاع از آرمان‌های بلند نظام اسلامی و کیان ملی، امید‌های واهی آن‌ها را به یاس تبدیل خواهد کرد.
در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان ۲۷ تن به شهادت رسیدند و ۱۳ تن دیگر نیز زخمی شدند.
گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

نظرات بینندگان