arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

اتحادیه اروپا حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

سخنگوی فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته به یک اتوبوس در جاده‌ای در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.در این بیانیه آمده است: روز چهارشنبه در حمله تروریستی به نیروهای مسلح ایران در استان سیستان و بلوچستان ایران، دستکم ۲۷ نفر جان خود را از دست دادند و ده‌ها نفر مجروح شدند.هیچ توجیهی برای چنین اقدام تروریستی خشم‌آوری وجود ندارد. اتحادیه اروپا به خانواده‌های قربانیان و مردم ایران تسلیت می‌گوید. بهبود سریع مجروحان را آرزومندیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اتحادیه اروپا حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه در بیانیه‌ای بدون محکوم کردن حمله تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان، صرفا این حمله را غیرقابل توجیه خوانده و به مردم ایران تسلیت گفته است.

به گزارش فارس، سخنگوی «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی شب گذشته به یک اتوبوس در جاده‌ای در سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

در بیانیه سخنگوی موگرینی آمده است: «روز چهارشنبه در حمله تروریستی به نیروهای مسلح ایران در استان سیستان و بلوچستان ایران، دستکم ۲۷ نفر جان خود را از دست دادند و ده‌ها نفر مجروح شدند.»

این بیانیه می‌افزاید: «هیچ توجیهی برای چنین اقدام تروریستی خشم‌آوری وجود ندارد. اتحادیه اروپا به خانواده‌های قربانیان و مردم ایران تسلیت می‌گوید. بهبود سریع مجروحان را آرزومندیم.»

در این بیانیه حمله تروریستی دیشب محکوم نشده و سخنگوی موگرینی به ابراز تسلیت بسنده کرده است.

نظرات بینندگان