arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷

رئیس سازمان پدافند غیرعامل: مخالف شبکه های اجتماعی نیستیم؛ وجود این شبکه‌ها نعمت الهی است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نفوذ شبکه های اجتماعی در جامعه گفت: مخالف شبکه های اجتماعی نیستیم و در عصر تکنولوژی وجود این شبکه ها نعمتی الهی است اما اگر هوشیار نباشیم ابزاری برای ایجاد توطئه در کشور خواهد شد.آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی به مردم زمینه ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان را فراهم می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نفوذ شبکه های اجتماعی در جامعه گفت: مخالف شبکه های اجتماعی نیستیم و در عصر تکنولوژی وجود این شبکه ها نعمتی الهی است اما اگر هوشیار نباشیم ابزاری برای ایجاد توطئه در کشور خواهد شد.

سردار غلامرضا جلالی روز پنجشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری با بیان این که دشمنان به دنبال مدیریت ذهن مردم در بستر فضای مجازی هستند، خاطر نشان کرد: اگر به درستی از شبکه های اجتماعی استفاده نشود آن ها عاملی برای ایجاد جنگ روانی و داخلی خواهند بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمنان در عصر حاضر به دنبال ایجاد جنگ سایبری مردم محور مبتنی بر شبکه های اجتماعی هستند و آموزش و اطلاع رسانی به مردم راهکار مقابله با توطئه دشمنان است.

انسجام ملی پاسخ دندان شکن به توطئه دشمنان است

جلالی افزود: وحدت و انسجام ملی رمز موفقیت و راهکار مقابله با دسیسه های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران با به کارگیری هر نوع ترفند در پی توطئه و ایجاد تنش در کشور هستند و حفظ وحدت موجب ناکامی دشمنان است.

وی ابراز داشت: دشمنان به صورت صریح و شفاف دشمنی خود با ایران را اعلام کردند و خروج از برجام و اعمال تحریم و فشارهای سنگین نمونه ای از اقدام های خصمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

جلالی با بیان اینکه درگیر کردن مردم و حکومت دسیسه دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان است، ابراز داشت: آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی به مردم زمینه ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان را فراهم می کند.

وی بیان کرد: هر چه انسجام و وحدت ملت تقویت شود عرصه برای ورود و دسیسه دشمنان سخت تر و غیر ممکن تر خواهد شد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برای حضور در رزمایش پدافند غیرعامل با عنوان چهل سال اقتدار در منطقه مسکن مهر واقع به سمنان سفر کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان